اسرائیل یک بار دیگر آتشبس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.
بورس24 : المنار گزارش داد، رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد.
بر اساس گزارش منابع لبنانی، رژیم صهیونیستی بامداد امروز هم شهرک «بیت یاحون» را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.