ترامپ با ادعای اینکه ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده افزود: بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ماست.
بورس24 : ترامپ با ادعای اینکه ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده افزود: بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ماست.
جمهوری اسلامی ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
یکی از پهپادها بهطور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده است.
خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد. ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ماست.















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.