فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
بورس24 : فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه در فضای مجازی اعلام کرد: «شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند. اما شلیکهای ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»














نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.