Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهلت ثبت ‌نام اینترنتی در بیست و یکمین دوره آزمون ‌های بازار سرمایه امشب (شنبه شب) به پایان می‌ رسد.

به‌ گزارش سنا، ثبت ‌نام از متقاضیان شرکت در بیست و یکمین دوره آزمون‌ های بازار سرمایه از روز 15 تیر ماه جاری آغاز شده است که تاکنون، بیش از 6500  هزار نفر ثبت ‌نام اولیه خود را انجام داده‌ اند.

اداره امور گواهی ‌نامه‌ های حرفه ‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار از علاقه ‌مندان به شرکت در این آزمون ‌ها درخواست کرد به دلیل مراجعه بیش از حد به پایگاه اینترنتی این اداره، ثبت ‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

نکته حائز اهمیت این است که خرید اعتباری برای ثبت نام در آزمون های بازار سرمایه ، حداکثر تا ساعت 22 امشب امکان پذیر است.

این اداره همچنین از افرادی که به ‌صورت اینترنتی هزینه ثبت‌ نام خود را پرداخت کرده ‌اند، خواست بلافاصله وضعیت ثبت ‌نام خود را در سامانه بررسی کنند تا مشکلی در ثبت ‌نام آنان وجود نداشته باشد.

بر اساس اعلام اداره امور گواهی نامه های حرفه ای سازمان بورس، طراحی آزمون های بازار سرمایه به نحوی است که علاقه مندان می توانند در یک دوره به طور همزمان در چند آزمون شرکت کنند.

در بیست و یکمین دوره، تمام 9 آزمون بازار سرمایه ( آزمون های اصول بازار سرمایه، تحلیل گری بازار سرمایه، مدیریت نهادهای بازار سرمایه و کارشناسی عرضه و پذیرش، آزمون های معامله گری اوراق تامین مالی، ارزشیابی اوراق بهادار، معامله گری ابزار مشتقه، معامله گری بورس کالا و مدیریت سبد اوراق بهادار) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون های بازارسرمایه واقع در پایگاه اینترنتی https://reg.seo.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، بیست و یکمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه در روزهای 7، 8 و 14شهریور سال امسال برگزار خواهد شد که آزمون مدیریت سبد اوراق بهادار این دوره به صورت الکترونیکی و فقط در شهر تهران برگزار می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24