Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در نشست رئیس امور مالیاتی استان تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه ‌های تهرانی حاضر در لیگ برتر بر فرهنگ‌ سازی مالیاتی تاکید شد .

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علی فتح‌ الله‌ زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال و صادق رئیسی‌ کیا، مدیر عامل باشگاه راه ‌آهن در ستاد امور مالیاتی با رئیس این اداره دیدار و گفت‌ و گو کردند.

نوری، رئیس امور مالیاتی استان تهران با اشاره به اهمیت مالیات و نقش آن در توسعه آبادانی کشور و تامین هزینه‌ های اجتماعی و تحقق اهداف برنامه‌ای در کشور، پرداخت مالیات را یک تکلیف قانونی و شرعی دانست و گفت: بر اساس قانون مالیات ‌های مستقیم هر شخصی که درآمدی کسب می‌کند، ملزم به پرداخت مالیات است و ورزشکاران نیز مشمول این قانون هستند .

وی نقش مسئولان و مدیران باشگاه‌ ها را در فرهنگ ‌سازی مالیاتی با اهمیت خواند و گفت: تمام باشگاه‌ های ما عنوان فرهنگی و ورزشی را به همراه دارند و یکی از امور فرهنگی باشگاه‌ ها فرهنگ ‌سازی مالیاتی است. باشگاه ‌ها با شفاف‌ سازی و ارائه اسناد و مدارک قراردادهای منعقده با بازیکنان و ترغیب آنان به ارائه اظهارنامه مالیاتی تاثیر به سزایی در فرهنگ ‌سازی مالیاتی خواهند داشت.

در ادامه جلسه مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ آمادگی این سازمان را برای هر گونه همکاری با سازمان امور مالیاتی اعلام کرد. رویانیان، فتح ‌الله ‌زاده و رئیسی ‌کیا، مدیران سه باشگاه تهرانی حاضر در لیگ برتر نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در باشگاه‌ های خود، پرداخت مالیات و انجام تکالیف قانونی را امری ضروری دانستند و برای همکاری با امور مالیاتی اعلام آمادگی کردند.

همچنین احمد رضا شامبیاتی، مدیر کل امور مالیاتی شمیرانات نیز گفت: با توجه به این‌ که در تیر ماه و فصل ارائه اظهارنامه مالیاتی قرار داریم، این امور آمادگی دارد تا با ایجاد باجه‌ های الکترونیکی در باشگاه ‌ها، به ورزشکاران در ارائه اظهار نامه مساعدت کند.

گفتنی است، پایان این جلسه مقرر شد، کمیته‌ا ی متشکل از نمایندگان فرهنگی و مالی باشگاه‌ ها و فدراسیون فوتبال با نمایندگان امور مالیاتی تشکیل و درباره فرهنگ سازی مالیاتی اقدامات لازم صورت بگیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24