Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه "در همه آثار امام خمینی (ره) اظهارنظر درباره شئون زندگی و کشورداری وجود دارد"، اظهار کرد: اعتدال‌ گرایی یعنی حرکت در خط مستقیم امام (ره).

به گزارش ایسنا، آیت ‌الله احمد جنتی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به سال روز تشکیل شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان همواره مقید به رعایت سیاست‌های مقام معظم رهبری و قانون بوده است و سعی کرده که از این دو تجاوز نکند.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: شورای نگهبان بار سنگینی بر دوش دارد و در این مسیر، برخی نارضایتی‌ها هم پیدا می ‌شود و عده ‌ای که زبانشان آزاد است، هر چه می‌خواهند می‌گویند که ما آن را تحمل می‌کنیم.

وی در ادامه، انتخابات اخیر را مصداق تحقق حماسه سیاسی دانست و اظهار کرد: در درجه اول از خدا و سپس مقام معظم رهبری، مردم و داوطلبان انتخابات تشکر می‌کنم. این انتخابات، انتخابات سالم و خوبی بود که موجب خلق عزت برای ملت ایران شد و دیگران هم دیدند که بدون هیچ دغدغه ‌ای یک انتخابات آزاد و در سطح گسترده برگزار شد.

جنتی همچنین خاطرنشان کرد:‌ این امید وجود دارد که در آینده شاهد باشیم که این انتخابات دستاوردهای خوبی داشته باشد و دولت جدید بتواند مشکلات معیشتی، سیاسی و فرهنگی را حل کند و نسبت به اسلام و شعارهای انقلاب وفادار باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: قابل تقدیر است که در انتخابات، نامزدها به جان هم نیفتادند و ما شاهد آبروریزی نبودیم. کسانی که در سال 88 ادعای تقلب کردند باید خجالت بکشند. آنها مدعی بودند که نظام تقلب کرده است و به نظر من با آنها با مسامحه برخورد شد. یک دلیل اینکه آنها می‌گفتند در انتخابات تقلب شده این بود که در برخی صندوق ‌ها بیش از صد درصد آرا در صندوق ریخته شده بود. در این دوره هم این اتفاق افتاد ولی صدای کسی درنیامد.

دبیر شورای نگهبان افزود: من هم همانند رهبری از تلاش‌ های دولت آقای احمدی‌ نژاد قدردانی می ‌کنم؛ البته هیچ ‌کس نمی‌خواهد بگوید که هیچ مشکلی وجود نداشته ولی انسان باید انصاف هم داشته باشد. احمدی‌ نژاد شعارهای انقلاب را زنده کرد و در این دوره فرهنگ انقلابی، شعارهای امام، ساده زیستی، دوباره مطرح شد و در همان اوایل دولت احمدی‌ نژاد، انقلاب تجدید حیات پیدا کرد؛ البته من به بعد از آن کاری ندارم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24