Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 ایرنا: معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت تولید محصولات فولادی كشور در سال گذشته به ۳۱ میلیون تن رسید، درحالی كه تولیدات مربوطه برابر با ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بود.

سید علیرضا شجاعی اظهار داشت: ظرفیت تولید سیمان در پایان سال ۱۳۹۱ به رقم ۸۰ میلیون تن رسید، در حالی كه میزان تولید سیمان ۷۰.۲ میلیون تن بود.  وی در توضیح تفاوت ظرفیت و مقدار تولید گفت: واحدها با ظرفیت مشخصی به بهره برداری می رسند، اما ممكن است در ماه یا سال اول بهره برداری خود با ۱۰۰ درصد ظرفیت، تولید نداشته باشند.

 شجاعی گفت: طی هفته‌های اخیر با وجود اینكه، بارها موضوع تفاوت ظرفیت و مقدار تولید اطلاع ‌رسانی شده است، اما برخی سایت‌ها، ارقام متفاوتی را بدون دقت در شاخص آن در مقابل هم قرار داده و وجود تناقض‌ های آماری در وزارت صنعت، معدن و تجارت را القا می كنند .

 وی تصریح كرد: متهم كردن و تخریب مسئولان این وزارتخانه با بررسی نادرست، از شیوه های برخی سایت ها در روزهای اخیر بوده است و كمترین كار مسئولان این سایت‌ها پوزش از وزیر و وزارتخانه و مردم است.  برپایه گزارش شبكه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت(شاتا)، به اعتقاد شجاعی، اینگونه تكنیك‌ها برای تخریب یك وزارتخانه یا وزیر، ابزارهای نخ‌ نما شده است.

 وی خاطرنشان ساخت: گزارشی كه وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملكرد و وضعیت حوزه تحت مدیریتش در حضور مقام معظم رهبری ارائه كرد، واقعی و با آمار رسمی این وزارتخانه كاملا تطابق داشت.  به گزارش ایرنا،به گفته وی، برخی از سایتهای رسانه نما، به راحتی اخلاق رسانه ای را زیر پا گذاشته و به افراد و مجموعه این وزارتخانه تهمت ناروا زده اند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24