Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نوسان جزو ذات بازار است و روندهای مثبت و منفی در این بازار کاملا طبیعی است.

شهریار شهمیری، مدیر عامل کارگزاری سهم آشنا در گفت و گو با سنا، در خصوص وضعیت بازارسهام با تاکید بر اینکه نوسان جزء جدایی ناپذیر بازارسرمایه است، گفت: با توجه به افزایش های اخیر، روند این روزهای بازار و نحوه افت و خیز متغیرها کاملا طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه بازار در این روزها کاملا متعادل بوده و یک سری سهام با رشد و گروهی دیگر با افت مواجهند، گفت: تغییرات شاخص کل خاص نیست که این موضوع برای بازار خوب است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به گزارش های سه ماهه شرکت ها ادامه داد: با سرعت گرفتن روند انتشار گزارش های سه ماهه ، وضعیت سال 92 شرکت ها مشخص می شود و بازار بر اساس این گزارش ها می تواند تصمیم گیری کرده وخودش را پیدا کند.

شهمیری با اشاره به اینکه عملکرد سه ماهه شرکت ها به عنوان اولین عملکرد سال جاری آنهاست، گفت: با توجه به گزارش هایی که تا امروز منتشر شده، می توانیم بگوییم بازار خوب است.

وی به افت شاخص در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: نمی توان بازار را هر روز در روندی صعودی یا نزولی دید و بازار با نوسان همراه است.

مدیر عامل کارگزاری سهم آشنا با اشاره به شرایط بازار افزود: بازار هیجانی معمولا عمر کوتاهی دارد و پس از آن بازار به حالتی از ثبات دست پیدا می کند.

شهمیری در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره صنایع برتر و پیشرو در بازار این روزها گفت: صنایع برتر بازار این روزها یا از لحاظ چشم انداز سال جاری مورد توجهند یا برعکس با توجه به وضعیت امروز صنعت، اقبال بازار را به همراه دارند.

وی با اشاره به صنعت بانکی و سهام این گروه در بازار ادامه داد: در حال حاضر صنایع بانکی با توجه به انتظارها از آینده و پیش بینی شرایط بهتر درآینده، مورد توجه بازار هستند.

شهمیری شرکت های سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داد و گفت: این گروه نیز دارای پتانسیل های نهفته ای هستند. وی صنایع سیمان و غذا را از دیگر صنایع مورد توجه بازار دانست و افزود: اما به جرات می توان گفت روند کلی بازار در همه صنایع مثبت است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24