Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

طرح های پیشنهادی رنو در طراحی فیس لیفت تندر 90 توسط ایران خودرو بررسی شده و پس از بررسی و تایید دیدگاه‌ های ایران خودرو توسط رنو، این خودرو تا نیمه اول سال آینده به مرحله تولید خواهد رسید.

به گزارش ایكوپرس، حمیدرضا تقوی نژاد، معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب به سایر پروژه های مشترك ایران خودرو با شركت رنو اشاره كرد و گفت: خودروی تندر 90 اتوماتیك كه محصول انحصاری ایران خودرو محسوب می شود، سال گذشته به تولید انبوه رسید.

وی ادامه داد: تعدادی از این محصول كه طبق توافق با شركت رنو قطعات منفصله آن در اختیار قرار گرفته بود، تولید شد و عرضه به بازار و ادامه تولید محصول نیز منوط به قیمت گذاری منطقی توسط دستگاه‌ های ذی ‌صلاح است.

 تقوی نژاد طراحی و تولید وانتU90  را از دیگر دستاوردهای همكاری با شركت رنو دانست و اظهار داشت: تولید آزمایشی این محصول انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

 وی افزود: انتظار می رود استقبال از این محصول كه منطبق با استانداردهای روز جهانی است، بالا باشد و این خودرو بتواند با ویژگی های به روز، خاص و مدرن خود پاسخ‌گوی نیاز بازار در بخش خودروهای كار باشد.

تقوی نژاد از توافق با شركت رنو برای تولید محصول جدید كلیو در ایران خودرو خبر داد و گفت: این محصول جدید در دو نوع كلیو 3 و كلیو 4 در ایران خودرو تولید خواهد شد كه تیپ 4 آن دارای طراحی جدیدتری نسبت به نوع 3 است.

 وی ادامه داد: با اضافه شدن این خودرو،‌ سبد محصولات ایران خودرو تكمیل‌تر شده و سلایق مختلف مشتریان بیش از پیش تامین خواهد شد.

تقوی نژاد در ادامه از شركت رنو به عنوان شریك استراتژیك ایران خودرو یاد كرد و گفت: شركت رنو به عنوان یكی از شركت های بزرگ و مطرح خودروسازی جهان، در ایران سرمایه گذاری های كلانی انجام داده و در حوزه های مختلف مالی، توسعه محصول، كیفیت و تولید با شرکت ما همكار می كند.

 تقوی نژاد به توسعه همكاری ها با رنو اشاره كرد و افزود:‌ با توجه به بهره مندی از دانش فنی رنو در زمینه سیستم های كیفی، خدمات پس از فروش، ارتقای دانش فنی پرسنل و... شركت ایران خودرو مصمم به گسترش روابط و همكاری با طرف فرانسوی است.

 تقوی نژاد تاكید كرد: با استقرار دولت جدید و بهبود فضای كسب و كار بین المللی امیدواریم همكاری با شركت رنو ادامه یافته و در جهت ارتقای دانش فنی خودروسازی ایران گسترش یابد.

تقوی نژاد در ادامه به مذاكرات صورت گرفته با خودروسازان برتر آسیایی اشاره كرد و گفت: با ایجاد محدودیت های بین المللی، برقراری ارتباط با شركت های برتر آسیایی كره،‌ چین، ژاپن و هند نیز در دستور كار قرار دارد.  وی عنوان كرد: ایران خودرو با خودروسازان توانمندی كه دارای دانش فنی طراحی پلاتفرم و قوای محركه هستند، همكاری خواهد كرد.

وی اظهار امیدواری كرد، در آینده ای نزدیك و با كسب دانش فنی از این كشورها بتوانیم سبد محصولات ایران خودرو را افزایش دهیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24