Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون واگذاری و امور سهام سازمان خصوصی سازی از تهیه پیش نویس دستور‌العمل نحوه ورود شرکت های سرمایه گذاری استانی به بازار سرمایه خبر داد و گفت: حداکثر ابتدای نیمه دوم سال مراحل ورود شرکت ‌ها به بازار سرمایه انجام و این کار اجرایی می ‌شود.

حسن محمد تبار در گفت ‌و گو با تسنیم، در مورد آخرین وضعیت سهام عدالت اظهار داشت: بر اساس تأکیدی‌ که در مصوبه 8 خرداد سال جاری شورای اجرای سیاست‌ های کلی اصل 44 درباره نحوه ورود شرکت های سرمایه گذاری استانی به بازار سرمایه شده بود، در حال حاضر پیش ‌نویس اولیه دستورالعمل نحوه ورود این شرکت ‌ها با کمک سازمان خصوصی ‌سازی، بورس و وزارت اقتصاد تهیه شده و مجدد باید در شورای عالی اصل 44 به تصویب برسد.

وی در مورد مراحل ورود شرکت ‌های سرمایه ‌گذاری استانی به بازر سرمایه، گفت: نهایی شدن تعداد مشمولین سهام عدالت نخستین کاری است که باید انحام شود و در حال انجام دادن آن هستیم و باید کارگران فصلی ساختمانی نیز به آنها اضافه و 6 دهک دریافت سهام عدالت کامل شود.
 
به گفته او دومین اقدامی که باید انجام شود، اصلاح پرتفوی سبد سهام عدالت بر اساس آخرین آمار مشمولین است. زیرا این کار 3 یا 4 سال پیش انجام شده که بر اساس مشمولان همان موقع بوده و باید در حال حاضر با آمار مشمولین نهایی تطبیق و اصلاح شود.

معاون واگذاری و امور سهام سازمان خصوصی سازی ادامه داد: سومین مرحله پس از مشخص شدن سرمایه شرکت‌ها، افزایش سرمایه از طریق سلب حق تقدم آنها است که باید به تصویب سازمان بورس برسد و در نهایت نیز افشای برخی اطلاعات و امید نامه شرکت ‌های استانی است. در حال حاضر اکثر استان ها اطلاعات خود را برای مشخص شدن تعداد نهایی مشمولان ارائه کرده‌اند و در حال انجام هم زمان مراحل انجام کار هستیم.

محمد تبار با اشاره به اینکه سعی داریم تا پایان شهریور ماه و یا حداکثر اوایل نیمه دوم سال این کار را اجرایی کنیم، بیان کرد: 45 میلیون نفر فرم جمع آوری اطلاعات وجود داشته که از این تعداد 42 میلیون دعوت نامه صادر شده که 41 میلیون نفر ثبت نام نهایی شده‌ اند و البته مابقی آن تا 42 میلیون نفر نیز در حال اصلاح مشخصات است که در نهایت 42 میلیون نفر کامل می ‌شود.
 
وی افزود: همچنین 2 میلیون و 320 هزار فرم برای کارگران فصلی ارسال شده که از این رقم یک میلیون و 561 هزار نفر فرم ‌ها را تحویل داده‌ اند و مابقی نیز در حال ارسال فرم ‌های خود هستند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24