Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عصر خبر: در برنامه نود دیشب، وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه شرکت آلشپورت در پاسخ به انتقادات مطرح شده نسبت به محصولات این شرکت گفت: چون هنوز اوایل فصل است، باید مدتی بگذرد تا بازیکنان به آنها عادت کنند. آقای دایی که نمایندگی آدیداس در ایران است می تواند 3000 توپ آدیداس به صورت رایگان به تیم های لیگ برتر بدهد و ما که 4500 توپ رایگان در اختیار سازمان لیگ گذاشتیم خودمان را کنار می کشیم.

وی در ادامه گفت: آقای قلعه نویی که خودش از یک مارک تجاری روی کتش استفاده می کند به ما اتهام همکاری با باند مافیا را می زند که این موضوع برای ما جالب است و قطعا آن را پیگیری می کنیم.

دایی: ایشان می گوید این توپ را در لیگ استرالیا تست کردند و به ایران آوردند اما می خواهم بدانم لیگ استرالیا کجای دنیا است؟ من با سند و مدرک صحبت می کنم، ایشام می گوید ما 4500 توپ وارد ایران می کنیم الان سوال من این است شما تا کنون چند توپ وارد ایران کردید؟

جعفری : ما سال گذشته نیز 1000 توپ وارد کردیم اما با جوی که دوستان ایچاد کردند باعث شد از توپ ها استفاده نکنند. ضمن اینکه بهتر است علی دایی به جای فعالیت های اقتصادی به حرفه خودش که مربیگری است بپردازد.

دایی : فعالیت اقتصادی من به کسی مربوط نیست ضمن اینکه همکاران من در بخش اقتصادی این فعالیت ها را زیر نظر دارند و من بیشتر تمرکزم روی مسائل فنی تیم است. حال سوال من این است چطور شما 4500 توپ رایگان به سازمان لیگ دادید اما 1000 توپ را برای فروش وارد کشور کردید؟ مگر چنین چیزی ممکن است؟

جعفری: این مسائل مربوط به فعالیت های اقتصادی شرکت ماست ضمن اینکه ما لباس های تیم خود شما را به صورت رایگان تامین کردیم. چرا مربیان دیگر و بازیکنان تیم های دیگر اعتراض نمی کنند؟ چرا فقط شما و قلعه نویی که خودتان تولیدی دارید انتقاد می کنید؟

دایی: من با اینکه این شرکت دو دست لباس به کادر فنی تیم ما داده است از ابتدا این لباس ها را پوشیدم و به احترام قرارداد باشگاه به آن احترام گذاشتم. ضمن اینکه من تنها یک فروشگاه آدیداس دارم و نمایندگی این شرکت را ندارم. تنها خواسته من این است که از توپ های با کیفیت در فوتبال ما استفاده شود زیرا بیس و پایه فوتبال توپ است.

جعفری: من می خواهم این توپ ها را برای بررسی به فیفا ببرند و اگر مشکل داشت من آنرا جمع می کنم زیرا بازار ایران برای من ضرر است  و اگر دوستان ناراحت هستند با کمال میل این توپ ها را جمع می کنم من تنها به خاطر ایران و علاقه ای که به فوتبال و ورزش کشورم دارم این توپ ها را به صورت رایگان در اختیار سازمان لیگ قرار دادم. فردوسی پور: امروز اعلام کردند که هرکسی که در خصوص این توپ ها و کیفیت آن اظهار نظر کند باید در کمیته اخلاقی پاسخگو باشد.

دایی: بله! چون برخی از آقایان حاضر در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حامی این قرارداد هستند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24