Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فارس: یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، به سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی در نطق دیروز وی در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی  در این جلسه به قضیه عراق و اردوگاه اشرف پرداخت که بیش از 50 نفر از آنها کشته شدند که بسیاری از آنها از سران منافقین بودند و 10 نفر نیز مفقود شدند و این قضیه، مهمتر از حمله مرصاد بود و در واقع وعده خداوند محقق شد.

سردار سلیمانی درباره مسئله سوریه نیز گفت: عده ‌ای انتقاد می ‌کنند که چرا ما از سوریه این قدر حمایت می ‌کنیم و به تبلیغات دشمن توجه نداریم که باید در پاسخ آنها گفت: سوریه خط مقدم مقاومت بوده و این واقعیت انکارناپذیر است؛ ما وظیفه داریم از مسلمانان حمایت کنیم، زیرا آنها زیر فشار و ظلم هستند.

وی افزود: در قضیه حمله به سوریه 7 کشور در خط مقدم قرار دارند و در واقع معتقد به سقوط بشار اسد هستند، این کشورها عبارتند از قطر، ترکیه، عربستان، فرانسه، انگلیس، آمریکا، اسرائیل.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: در حال حاضر سران رژیم صهیونیستی اصرار عجیبی دارند که بشار برود و حتی می‌گویند القاعده هم بیاید بهتر از بشار است.

سردار سلیمانی گفت: یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس 4 میلیارد دلار در لیبی سرمایه ‌گذاری کرد که ایران در آنجا نفوذ نکند؛ الان برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس ایران هراسی را در دستور کار خود قرار داده ‌اند و اولویت اصلی‌ شان این موضوع است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به بحث جنگ شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای منطقه  نمی‌خواهند ایران نفوذ داشته باشد و در همین راستا قطر در سوریه 12 میلیارد دلار هزینه کرده اما باید گفت با همه این موارد ایران نفوذ خوبی در کشورهای اسلامی دارد.

وی گفت: وقتی صدام سقوط کرد با افرادی همچون تاچر صحبت شد که این کشور را اداره کنند، اما با توجه به مرجعیت شیعه در عراق و نفوذ ایران، آمریکا نتوانست به هدفش برسد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: 95 درصد کسانی که در سوریه می ‌جنگند از خارج وارد این کشور شده ‌اند و رهبرانشان در خارج هستند و 5 درصد باقیمانده نیز فراریان ارتش به حساب می ‌آیند که ارتش آزاد را تشکیل داده‌ اند و برخی سلفی ‌های سوریه نیز جزء این 5 درصد هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه النصره پاتوقی از کشورهای مختلف شده است و کارهای بسیار وحشیانه‌‌ ای انجام می‌ دهند که برخی از آنها بقدری فجیع است که نمی ‌توان گفت، به طوری که برخی از مخالفان اسد اگر انتخابات صورت گیرد به بشار رای می ‌دهند و معتقدند بشار از آنها دموکراتیک ‌تر‌ است.

سردار سلیمانی ادامه داد: علمای اهل سنت عراق و روحانیون به دست القاعده کشته می‌شوند تا جنگ شیعه و سنی به راه بیا‌ندازد.

وی گفت: در حمله به سوریه آمریکا روش‌ های مختلفی برای سرنگونی بشار آزمایش کرد، فشار سیاسی و ورود القاعده از جمله آنها است و آخرین بهانه هم استفاده از سلاح شیمیایی است که در این قضیه هم به نتیجه نمی‌ رسند.

سردار سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا در مصر به دنبال دموکراسی، در سوریه به دنبال حقوق بشر و در ایران نگران بحث هسته ‌ای نیست، بلکه هدف اصلی ‌شان این است که خط مقاومت را بشکنند؛ ما تا آخر از سوریه حمایت می ‌کنیم و الان قضیه سوریه برای آمریکا حیثیتی شده از این رو این همه دست و پا می ‌زند و حتی در ظاهر می‌ خواهد موفقیت ‌آمیز بیرون بیاید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24