Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قالیباف در جلسه علنی امروز شورا که پس از شمارش آرا برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا باید یاد امام راحل و شهدای 17 شهریور را گرامی دارم؛ چرا که اگر فرصتی امروز وجود دارد که این گونه گرم و صمیمی کنار هم بنشینیم و برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم به برکت امام و شهدا و مردم متدین و نجیب این کشور است.

وی ادامه داد: ابتدا تشکر می کنم همه اعضای شورای چهارم که خداوند تبارک و تعالی به دست آن ها این توفیق را نصیب من کرد که مجدداً توفیق خدمت پیدا کنم و همان طور که قبلاً نیز گفتم باید شکر این نعمت را با تلاش و کار صادقانه به جا آورد و به دور از حب و بغض های که ممکن است وجود داشته باشد.

قالیباف با اشاره به حضور محسن هاشمی در شهرداری بیان داشت : هاشمی یکی از همکاران خوب من در دوره هشت ساله شهرداری و تا به امروز است و من پیش از آغاز جلسه امروز به ایشان گفتم من ممکن است از این جا بروم اما تو قطعاً ماندگاری چرا که اگر شهردار شوی می مانی و من خواهم رفت، اما اگر من بمانم حتماً شما در همین جا و در همین میز در خدمت شما هستیم و از شما استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: در رابطه دوستانه ما هیچ گونه تغییری ایجاد نشده حتی ایشان به من گفته بودند اگر شما نخواهید من نمی آیم اما من گفتم که ما دوست و همکاریم و تمایل دارم که شما نیز باشید.

وی افزود: با اطمینان عرض می کنم حتماً پیوند گرم و عمیق و خوبی بین شهرداری و دولت خواهیم داشت و شاهد تحولات اساسی خواهیم بود.

قالیباف خاطر نشان کرد: با همه وجود عرض می کنم اگر رقابتی هم در انتخاب شهردار بود در این لحظه تمام شده و من شهردار تمام این مردم خواهد بود من دوستان قدیمی و صمیمی در بین اصلاح طلبان و هم در بین اصول گرایان دارم و خداوند مرا نیامرزد اگر بخواهم در تصمیمات سلایق سیاسی را جایی به کار گیرم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24