Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک مقام کاخ سفید با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته ‌یی ایران در ادعایی بی ‌اساس مدعی شد که حمله آمریکا به سوریه این پیام را برای مقامات ایرانی می ‌فرستد که نباید به راحتی در صدد تولید سلاح هسته‌ یی باشند.

به گزارش ایسنا، دنیس مک ‌دانو، رییس ستاد مشترک کاخ سفید روز یکشنبه در گفت ‌و گو با برنامه "با مطبوعات ملاقات کنید" شبکه خبری ان بی‌سی با بیان اینکه "کسی در اطلاعات به دست آمده تردید ندارد" گفت که این اطلاعات مبنای تصمیم باراک اوباما رییس ‌جمهور آمریکا برای مقصر خواندن بشار اسد رییس جمهور سوریه در حملات تسلیحات شیمیایی 21 اوت است.

وی مدعی شد که چنین اقدامی فرصتی را در اختیار آمریکا قرار می ‌دهد تا جسورانه با ایرانیان برخورد کند. مک‌ دانو مدعی شد: اینکه کنگره آمریکا چه پاسخی به این سوال می ‌دهد نه تنها با دقت در دمشق، بلکه در تهران و در حزب ‌الله لبنان دنبال می‌ شود.

این مقام کاخ سفید در بخشی دیگر از اظهاراتش مدعی شد: به عقیده من دانستن اینکه دقیقا چه اتفاقی در تهران در حال وقوع است، دشوار است، ولی ما می ‌دانیم باید در برقراری ارتباط با آنها بسیار صریح عمل کنیم.

وی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌ یی ایران مدعی شد: این فرصتی است تا مطمئن شویم که آنها درک می‌کنند که آزادی عمل بیشتری ندارند و نمی ‌توانند برای بدست آوردن تسلیحات هسته ‌یی که کل منطقه را دچار بی ‌ثباتی می‌ کند، دوستان و متحدانمان را تهدید می‌کند و در نهایت تهدیدی برای ما است تلاش کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24