Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به احضار م.ر به قوه قضاییه و انجام تحقیقات لازم از وی گفت:‌ از ایشان تحقیق شده اما بازداشت نشده و در حال حاضر آزاد هستند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس؛ غلامحسین محسنی اژه‌ ای سخنگوی قوه قضاییه در پنجاه و یکمین نشست خبری خود با تبریک ایام کرامت و عرض تسلیت برای درگذشت یکی از خبرنگاران رسانه ‌های کشور به تغییرات انجام شده در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: تغییرات در سه دادگستری اصفهان، بندرعباس و خراسان شمالی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام نیری جانشین حجت‌الاسلام صدیقی در دادگاه عالی انتظامی قضات شد، گفت: صدیقی از این پس به عنوان مشاور رئیس قوه قضایی انجام وظیفه خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: حجت‌ الاسلام کریمی نیز به جای حجت‌ الاسلام نیری قائم مقامی دیوان عالی کشور را عهده ‌دار شد و بختیاری نیز به جای سراج معاون دادستان کل کشور شد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در مورد بازداشت شدن م. ر در جریان پرونده اختلاس از بیمه ایران گفت: تحقیقات لازم از ایشان شده است، اما بازداشت نشده و در حال حاضر آزاد است.

اژه‌ای در پاسخ به سؤالی در مورد فروش ساختمان 28 طبقه جهاد کشاورزی گفت: این ساختمان شرایط ویژه‌ ای را گذرانده است خود دولت پینشهاد کرده و در درون دولت به توافق رسیده ‌اند اما جهاد کشاورزی در این مورد حق داشت، قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا کرد، ساختمان تصرف شد و هزینه‌ ها در این مورد انجام شد. رسیدگی به مسائل این ساختمان در دولت قبلی بوده و اگر دولت فعلی نیز حرفی داشته باشد به آن رسیدگی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به ورود قوه قضاییه به ماجرای خروج هدایای ریاست جمهوری توسط احمدی ‌نژاد و مسئله 16 میلیارد تومان دانشگاه ایرانیان گفت: در مورد بحث خروج هدایای ریاست جمهوری شکایتی نشده اما در مورد 16 میلیارد تومان دیوان محاسبات به دستگاه قضا گزارش داده، ذی ‌حساب احضار شده و توضیحات لازم را ارائه کرده است و قرار بر مسترد بودن وجه است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در این قضیه ذی‌ حساب آمد اما گفت فلانی به من گفته نیا. اگر ذی ‌حساب نمی ‌آمد نمی ‌شد به پرونده رسیدگی کنیم، اما آمد و اسناد و مدارکی داد که گفت بر اساس آن عمل کرده‌ ام و ما نیز این اسناد و مدارک را در دست بررسی داریم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24