Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به گزارش ایسنا، سایت جمهوریت گفت ‌و گویی با مریم حیدرزاده منتشر کرده که گزیده آن در پی می ‌آید:

* این روزها بیشتر درگیر کارهای کتاب و آلبومم هستم. یک کتاب نثر که شامل نامه‌های عاشقانه‌ای می‌ شود و دو سالی است مشغول جمع ‌آوری آنها هستم. نامه‌ های خیلی عاشقانه ‌ای که سبکشان متفاوت است. این نامه‌ ها مخاطب خاصی دارند که مشخص است. برای ترجمه به چند زبان زنده دنیا که هم ‌اکنون در آستانه ویراستاری است، صحبت‌ هایی انجام شده. احتمالا اسم آن را «آسمان ستاره نداشت» خواهم گذاشت. این کتاب حدود 500 صفحه است و فکر می‌ کنم مورد استقبال قرار بگیرد.

علاوه بر کتاب آلبوم دکلمه‌ای را هم می‌خواهم به بازار بدهم که ترانه‌هایش را نوشتم و مشغول گلچین کردن آنها هستم تا برای گرفتن مجوز ارائه‌ شان دهم. این آلبوم را خودم به تنهایی دکلمه خواهم کرد و خواننده ‌ای در آن حضور نخواهد داشت. نقاشی هم که مثل گذشته جریان دارد و انجامش می‌دهم ولی الان تمرکز اصلی‌ام روی کتاب و آلبوم است چون دوست ندارم از ادبیات فاصله بگیرم.

* متاسفانه در این مدت به شدت مورد بی ‌مهری وزارت ارشاد قرار گرفتم و علی‌رغم اینکه از آنها خواستم تا درباره شرایط کاری‌ام توضیحی بدهند هیچ‌کس حاضر نشد حتی مسالمت‌آمیز با من حرف بزند. من می‌خواستم اگر مشکلی هم وجود دارد حل شود اما متاسفانه همکاری نکردند. هیچ دلیل و بهانه‌ای برای ممنوع‌الکاری من وجود نداشت و از هیچ منبع رسمی هم این موضوع به من اطلاع داده نشده بود. من خودم هم هر چقدر تحقیق کردم هیچ نامه و نوشته‌ای که کتبا درباره این موضوع باشد، پیدا نکردم. دوستان همیشه این موضوع را به آینده موکول می‌کردند و در جواب سوال ‌های من هم فقط می ‌گفتند بعدا! خودشان هم به این موضوع اشاره‌ای نمی‌کردند که موردی وجود دارد.

* رشته تحصیلی من در دانشگاه حقوق بوده و با مسائل حقوقی آشنا هستم. اگر قانونی وجود دارد باید برای همه یکسان به اجرا در بیاید در غیر این صورت موجب اعتراض می‌شود. من می‌گویم اگر در هر زمینه ‌ای محدودیتی وجود دارد باید همه از آن پیروی کنند. اینکه افراد با شرایط یکسان را دسته ‌بندی کنند، نه ‌تنها قانونی نیست، بلکه صورت خوشی هم ندارد و سوء تفاهم برانگیز می ‌شود.

* به شرایط جدید خیلی امیدوار هستم و فکر می‌کنم باید به دولت تدبیر و امید واقعا امید داشت. ضمن اینکه با توجه به پرس و جوهایی که از دوستان داشتم، گفتند برای فعالیت من اصلا موردی وجود ندارد. قبل از این موضوع هم هیچ دلیل قانع ‌کننده و موجهی وجود نداشت که من بدانم مشکل از کجاست. البته خودم هنوز جویا نشده ‌ام ولی از دوستان این ‌طور شنیده‌ ام.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24