Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در حالی که فیلمبرداری «متروپل» مدتی است به پایان رسیده تدوین آن هنوز آغاز نشده است. دلیل اصلی توقف پروژه، مشکلات مالی است که گریبانگیر فیلم تازه مسعود کیمیایی شده است.

به گزارش بانی فیلم، کیمیایی در این رابطه گفت: «فیلمبرداری «متروپل» به سختی به پایان رسید و در واقع اگر لطف دوستان نبود این اتفاق نمی ‌افتاد، چرا که اکثر همکاران هنوز قسط آخر قراردادشان را دریافت نکرده‌ اند.»

او در خصوص سرمایه‌ گذاری این پروژه گفت: «محمد رضا ارباب صادقی به عنوان تهیه کننده برای تولید این فیلم زحمت زیادی کشید، اما تعهدات مالی‌ اش به همین اندازه ‌ای بود که برای پروژه هزینه کرد. بعد از این اتفاق در اواخر فیلمبرداری تهیه کننده ‌ای پا پیش گذاشت که یک «بیزنس ‌من شاعر» بود! به نظرم شاعر خوبی هم هست. به ما اعلام کرد هزینه تولید فیلم را تقبل می ‌کند. حتی عنوان کرد که پول تهیه ‌کننده اول را هم می ‌دهد تا او از پروژه انصراف دهد، اما مدتی گذشت و خبری از این سرمایه ‌گذار نشد تا دست ما برای آغاز مراحل فنی در پوست گردو بماند!»

قرار است مونتاژ «متروپل» را مصطفی خرقه پوش و صداگذاری آن را اسحاق خانزادی انجام دهد. پروژه تازه مسعود کیمیایی در حالی در مرحله فنی به دلیل مشکلات مالی متوقف مانده که طی سال‌های گذشته نهاد‌ها و سازمان ‌های دولتی برای پروژه‌ های فیلمسازان جوان و تازه کار هزینه‌ های زیادی متقبل شده ‌اند.

«متروپل» داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به یک باشگاه بیلیارد پناه می ‌آورد. مهناز افشار، محمد رضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی، سحر دولتشاهی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24