رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت:مسوولان صنعت بیمه باید براساس نیازهای مردم بیمه نامه های جدید تهیه و به بازار عرضه کنند.
وی افزود: روابط عمومی باید به محصولات بیمه ای عینیت ببخشد و با استفاده از ابزارهای مناسب محصولات بیمه ای را از کوتاه ترین راهکار موجود دردسترس مردم قراردهد.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به ضریب نفوذ بیمه تصریح کرد:درحال حاضر ضریب نفوذ بیمه درکشور 1،9 است و این ضریب با توجه به ضریب نفوذ بیمه درکشور های پیشرفته فاصله زیادی دارد.
به گفته وی این آماربه خوبی نشان می دهد جمعیت کثیری از مردم ایران بیمه نشده اند و این بدان معنی است که ما هنوز نتوانسته ایم نیاز به بیمه را درمردم خود ایجاد کنیم. به اعتقاد وی صنعت بیمه صنعتی پویاست و جای رشد و تعالی زیادی به خصوص در زمینه بیمه های زندگی که ضریب نفوذ آن در کشور بسیار پایین است دارد.
مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد: سیاست اصلی ما توسعه بیمه های زندگی در کشور است و به شدت به آن تاکید داریم.
امراللهی با اشاره به اینکه مهم فقط داشتن بیمه نامه است و این که بیمه گذار از کدام شرکت بیمه نامه را خریداری کند مهم نیست ادامه داد: معتقدم هم اندیشی و کار گروهی دربین شرکت های بیمه ای باید افزایش یابد و رقابت در صنعت بیمه باید تبدیل به رفاقت شود.
وی باردیگر تاکید کرد: ما علیرغم تخلفاتی که تعدادی از شرکت های بیمه ای در بیمه شخص ثالث انجام داده اند درصدد رقابت با سایر شرکت های بیمه ای نیستیم و از حدود و موارد قانونی خارج نمی شویم.
امراللهی درخصوص رشد فروش بیمه نامه ها دربیمه ایران نیز گفت:طی شش ماه اول سال جاری 28 درصد در فروش بیمه نامه ها رشد داشته ایم و این مهم درحالی بدست آمد که هیچ گونه تخطئی وتخلفی درعرضه بیمه نامه ها انجام ندادیم.
وی درباره سایر سیاست های مجموعه متبوعش اظهارداشت: درحوزه سرمایه گذاری آماده همکاری با تمامی شرکت های بیمه ای هستیم چرا که رسالت اول ما پویایی صنعت بیمه است و اگر بتوانیم در صنعت بیمه تحول ایجاد کنیم عملکرد مناسبی داشته ایم. مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه افق دید مدیران این شرکت باید فرابخشی باشد عنوان کرد:مدیران صنعت بیمه باید فرابخشی بیاندیشند وبخشی عمل کنند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.