Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل همكاران سیستم گفت: «كشف نیازهای مشتری، به‌كارگیری تكنولوژی، ارائه راهكارهای هوشمندانه و مشاركت در مدیریت خردمندانه‌ی سازمان مشتری، ماموریت همكاران سیستم در این سال‌ها بوده است».

به گزارش خبرنگار بورس24 ،مهدی امیری که در همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم و در جمع ۷۵۰ نفر از مدیران ارشد و متخصصین صنایع مختلف سخن می‌گفت، با اشاره به برخورداری ۲۰ هزار شرکت بزرگ، متوسط و کوچک از محصولات و راهکارهای این شرکت نرم‌افزاری گفت: «راهكاران خدمات ویژه­ای متناسب با فرآیندهای تخصصی صنایع برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می­كند که با پیاده­سازی آن، ارزش افزوده متفاوتی برای مشتریان ایجاد می‌شود».

امیری در ادامه افزود در دو سالی که از تولید راهکاران میگذرد بیش از ۵۰۰ مشتری از این محصول استفاده می‌کنند.
به گفته امیری مفاهیمی مانند هوشمندی تجاری (BI)، اتصال به اپلیکیشن‌های موبایل و وجود امنیت كافی برای حفاظت از اطلاعات، از مهم­ترین نیازهای روز مشتریان است كه «راهكاران» برای آن‌ها پاسخ مناسب دارد.

در ادامه این همایش فرید فولادی مدیر واحد مدیریت محصول و بازاریابی همكاران سیستم به بیان ویژگی‌های «راهکاران» پرداخت و گفت: « همكاران سیستم برای توسعه راهكاران نیازهای تمام سطوح سازمان را مد نظر قرار داده است».

او همچنین چگونگی پوشش و بهینه‌سازی فرایندهای كسب و كار توسط «راهكاران» را با نمایش یک فیلم کوتاه برای حاضران تشریح کرد. در این فیلم فرایندهای سازمان مشتری شبیه‌سازی شده بود.

فولادی با اشاره به اینكه همكاران سیستم بطور مداوم در حال كامل‌تر کردن این سبد محصولی و ارتقاء سطح خدماتی آن است، گفت: «ما پاسخ‌گویی به نیازهای خاص هر صنعت را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده بودیم».

هم‌زمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی همکاران سیستم نیز در هتل المپیک آغاز به کارکرد.

در این نمایشگاه كه در فضایی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع برگزار شده، ویژگی‌های راهکاران به تفكیك حوزه‌های محصولی، زیرساخت‌های فنی آن و همچنین خدمات همكاران سیستم در زمینه‌های آموزش و پشتیبانی به علاقمندان معرفی شده است.برگزاری سه کارگاه با هدف افزایش دانش تخصصی شركت كنندگان درباره مفاهیم نرم‌افزارهای كسب و كار، نیز از جمله برنامه‌های روز نخست بود.

نمایشگاه همکاران سیستم روز شانزدهم دی‌ماه نیز در محل هتل بین‌المللی المپیک تهران برقرار بوده و بازدید از آن برای علاقه‌مندان آزاد است.راهکاران همکاران سیستم یک ERP کامل است که برای توسعه آن تمام نیازهای سازمان مدنظر قرار داده شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24