Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام
    تو سال ۹۸ تقریبا تمام سهمها بالای ۱۰۰ درصد رشد کردن آیا میشه سهم هایی رو گرفت که کمترین بازدهی رو داشتن و بهشون امیدوار بود ؟

    04 ارد 1399 ساعت 17:49
  • bourse24 users avatar

    سلام نظرتون رو در مورد سهم های فروس . خکاوه. کمرجان و کاذر اعلام کنید .
    ممنون از سایت خوب بورس ۲۴

    04 ارد 1399 ساعت 17:46
  • bourse24 users avatar

    با سلام و تشکر از ارائه سیگنال های عالی، سهام زیر را با توجه به سیگنال های شما خریده ام، با توجه به آخرین وضعیت بازار لطفا راهنمایی بفرمایید آیا تعویض نیاز است یا فعلا نگهداریم. در ضمن ارزش تقریبی سبد یک میلیارد و دویست بوده و همگی در سودم.
    شیران، خمهر، فجر، شفا، وزمین، پلوله، وهور

    04 ارد 1399 ساعت 16:28
  • bourse24 users avatar

    سلام ودرود نظرتون در رابطه با سهم فاذر چیه؟در این نقطه مناسب ورود میباشد؟ اهدافشو اعلام نمایید ممنون

    04 ارد 1399 ساعت 15:52
  • bourse24 users avatar

    پرتفو ی من ۲۴۰هزار بترانس_۹۰هزار وایران_۷۴هزاررتاپ_۴۱هزار رانفور_۳۰هزارپاسا و ۱۴هزار وتوسم هستش...کدومش خطرناکه؟

    04 ارد 1399 ساعت 15:52
  • bourse24 users avatar

    سلام نظر خود را درباره سهام شگویا بفرمایید

    04 ارد 1399 ساعت 13:51
  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا بهترین صندوق سرمایه گذاری که پرداخت سود ماهیانه داشته باشد و اکنون امکان ثبت نام داشته باشد معرفی کنید

    04 ارد 1399 ساعت 13:13
  • bourse24 users avatar

    سلام لطف میكنید سهم های شگویا ​،تملت و شبهرن ،پاكشو و فلوله رو تحلیل بفرمائید؟؟؟

    04 ارد 1399 ساعت 13:00
  • bourse24 users avatar

    گلایگی ازتون داشتم.. چرا؟!! چونکه سود بیش از صد در صدی رو ازم گرفتید!! در خصوص

    04 ارد 1399 ساعت 11:18
  • bourse24 users avatar

    با سلام و احترام استاد گرامی 80 درصد از سبد سهام من کیسون می باشد لطفا" از نظر تکنیگال و همچنین تارگت های این سهام نظر خود را اعلام فرمایید و آیا با دید نگه داری یک ساله به تارگت 5000 تومان که اکثر کانال ها اعلام میکنند میرسد با تشکر از شما

    04 ارد 1399 ساعت 09:28
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24