Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
    نظرتان در خصوص ورود به سهمهای
    وبصادر، وسینا، ولساپا، و ثنوسا چیست؟ اهداف اول این سهمها چیه؟
    در حال حاضر در خصوص فروش بخشی از سهام بترانس چه دستوری می فرمائید؟

    23 فرو 1399 ساعت 20:39
  • bourse24 users avatar

    سلام. دنبال خرید سبدی از سهام کمینا، وبصادر، دکوثر، غویتا، چکاوه به میزان 150 میلیون هستم. به نظرتان این سبد با دید سه ماهه مناسب هست؟ اگر لطف کنید درصد مناسب برای هر یک از سهام فوق جهت خرید را بفرمایید ممنون میشم.یا سهم دیگری که می توان به این سبد اضافه کرد یا جابجا کرد بفرمایید. با تشکر

    23 فرو 1399 ساعت 20:03
  • bourse24 users avatar

    با سلام نظرتون رو درمورد خرید سهم شپاکسا در قیمت های 34500 فردا میخواستم. و کلا به نظرتون شپاکسا برای خرید فردا بهتر هست یا پاکشو. باتشکر

    23 فرو 1399 ساعت 19:56
  • bourse24 users avatar

    سلام وقت بخیرسهم دفارا برای کوتامدت چطورهست

    23 فرو 1399 ساعت 19:13
  • bourse24 users avatar

    با سلام نظر شما درمورد دسبحان و دکوثر چیه؟در صورتی که تعدیل مثبت دارند میزانش چقدر هست؟این دو سهم تا کجا میتونه رشد داشته داشته باشه؟برای فردا پیشنهاد خرید شما چه سهم پرپتانسیل دارویی هستش؟باتشکر

    23 فرو 1399 ساعت 18:09
  • bourse24 users avatar

    سلام. حق تقدم سیلامح خریدم... عموما فاصله بین سهم و حق تقدم سهم چند درصد در اتمام زمان خرید و فروش سهم تفاوت میدا میکنه؟ چون بعضی سهما گرونتر هستن و عملا ۱۰۰ تومن ارزش اسمی هم مبلغ بزرگی نیست... سیلامح و سیلام ماکزیمم چن درصد میتونه باهم‌تفاوت داشته باشه در روز پایانی؟ ۲-کتاب تحلیل تکنیکال چی خوبه؟

    23 فرو 1399 ساعت 18:05
  • bourse24 users avatar

    سلام وقتتان بخیر با توجه به مقاومت پیش روی حکشتی و صف خرید نگهداری و یا تعویض سهم را چگونه میبینید؟ لطفا نظرتان را در مورد وغدیر هم بفرمایید ؟

    23 فرو 1399 ساعت 17:59
  • bourse24 users avatar

    سلام لطفا تحلیل و تارگت های سهم وصنعت را بفرمائید آیا در این قیمت ها ارزنده هست یا نه . با سپاس

    23 فرو 1399 ساعت 17:59
  • bourse24 users avatar

    سلام ، لطفا در مورد سهام های فملی وتجارت وبصادر حكشتی ایران خودرو وخساپا ثاخت و آپ تحلیلتون رو بفرمایید كه نگهداری كنم یا تعویض كنم نظرتون راجبه خصدرا و وملی چیه بلند مدت خوبه ؟

    23 فرو 1399 ساعت 17:10
  • bourse24 users avatar

    سلام اهداف قیمتی سمگا رو بفرمایید ممنون

    23 فرو 1399 ساعت 16:49
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24