پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











باسلام لطفا سقف وکف قیمتی حکشتی وتوضیحی درباره افزایش سرمایه ودرصد افزایش سرمایه حکشتی بفرمایید وایا خرید کبافق رو صلاح هست
20 فرو 1399 ساعت 14:39پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و احترام خواهشمندم ضمن بررسی نماد
20 فرو 1399 ساعت 14:27پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و احترام تغدادی نسبتا زیاد بترانس دارم که در سود خوبی هستم و تا پایان 99 امکان صبر کردن دارم توصیه شما چیست تعویض احتمالی در چه سطحی یا نگهداری با تشکر
20 فرو 1399 ساعت 14:07پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10با سلام و احترام اهداف سباقر را لطفا بفزمایید با تشکر
20 فرو 1399 ساعت 14:04پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام با دید میان مدت دانا رو چطور میبینید؟ میتونه تا 1000 رشد كنه ؟ و اینكه من فایرا و ذوب و شیران رو تا چه قیمتی نگه دارم ؟ حجم بالا دارم و اینكه باز هم جای سود دارن یاتعویض كنم ؟ ببخشید طولانی شد
20 فرو 1399 ساعت 13:42پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلام تحلیل شما درموردسهم ثاخت درکوتاه مدت که امروز بامنفی تمام شد وهمچنین سهم رنیک درکوتاه مدت چیست نگه دارم یا بفروشم؟
20 فرو 1399 ساعت 13:02پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام. پیشنهادهای هفتگی از اول فروش نداشتند، میخوام با قیمت بالا خرید کنم، پیشنهاد میان مدت میفرمایین یا سبد بعدی بموقع هستش؟ سپاس
20 فرو 1399 ساعت 12:06پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10باسلام بهارتان مبارک. نماد
20 فرو 1399 ساعت 11:54پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام درباره سهم کالا و بورس میشه راهنمایی کنید که چه تصمیمی بگیریم؟ نگهداری یا فروش؟ البته ممنون میشم اگه با علت و تحلیل جواب بدید. باتشکر
20 فرو 1399 ساعت 11:46پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10سلام و وقت بخیر لطفا از لحاظ تکنیکالی هدف اول و دوم و همچنین مقاومت های نماد های بجهرم و دماوند را به بنده بفرمائید. توصیه به نگهداری آنها می باشد؟
20 فرو 1399 ساعت 11:36پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
22 مهر 1400 ساعت 06:10