پرسش و پاسخ
به «بورس 24» خوش آمدید
شما کاربر ویژه نیستید!
جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این
لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید
در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...
کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید











سلام حمایت و مقاومت غبشهرونوری وشپنارالطف می فرماید
30 دی 1404 ساعت 10:56پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
04 بهم 1404 ساعت 08:29سلام تحلیل نماد سینرژی را میخواستم. با تشکر
30 دی 1404 ساعت 09:28پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
01 بهم 1404 ساعت 09:28با سلام
30 دی 1404 ساعت 07:17تفاوت پرتفوی صندوقهای طلا و عیار چیست؟
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
01 بهم 1404 ساعت 09:14با سلام
30 دی 1404 ساعت 07:16نظرتان راجع به نهال و سحرخیز چیست
تفاوت و ترجیحتان به کدام است؟
با تشکر
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
01 بهم 1404 ساعت 10:13سلام ،تازه عضو شدم اکثر سهم های سبد معرفی شده نزدیک به هدف هستند یا صف هستندممنون میشم سه سهم باهرسه ریسک متوسط زیاد و کم برای خرید فردا معرفی کنید و نظرتان در رابطه با سهم پترول و اهرم برای خرید میخواستم بدونم به جز سه سهمی که شما معرفی میکنید در مجموع پنج سهم داشته باشم ،حدود هفتاد درصد سبدم طلا هست و 6 درصد اهرم بقیه نقد هست طلا به صورت صندوق دارم عیار،کهربا،زرفام سپاس از شما
29 دی 1404 ساعت 20:29پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
01 بهم 1404 ساعت 11:18با سلام مدت خیلی طولانی در سهم شفن در ضرر هستم با رشد اخیر بازار درصد زیانم به ۱۵ رسیده بنظرتون از سهم خارج شم و به سهم هایی مثل شبندر یا فارس ورود بزنم بهتر از اینکه بمونم تو سهم شفن نیست؟
29 دی 1404 ساعت 19:56پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
05 بهم 1404 ساعت 10:03اخابر رو خیلی فرمودین عالیه از همه لحاظ در سایت ، اما چون یکی از سهمای بزرگ و شاخص سازه بنظرتون میتونه بدون رشد شاخص و در شرایط کنونی و با توجه به اصلاح خوبی که کرده رشد خوبی داشته باشه تا آخر سال؟ اهدافش رو لطفا بفرمایید
29 دی 1404 ساعت 17:32پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
01 بهم 1404 ساعت 11:23سلام تحلیل تکنیکال نماد وبملت و نماد نان را لطفا اعلام کنید
29 دی 1404 ساعت 17:20پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
30 دی 1404 ساعت 08:01سلام میخواهم تک سهم شوم و یک سهم پتروشیمی بخرم
29 دی 1404 ساعت 16:32به نظر شما با توجه به صف های خریدی که شبندر و شتران و احتمالا نمادهای خوب دارند چگونه یک سهم پتروشیمی خوب بخرمٰ؟ نماد خاصی هست که مثل شتران یا شبندر سود ساز باشد و فردا بتوان بدون قرار گرفتن در صف های میلیاردی خرید؟
پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
30 دی 1404 ساعت 15:26سلام آیا میتوان به رشد شاخص همزن و سهم های کوچک امیدوار بود؟ آیا خرید صندوق های همسنگ و جوانه کوچک توجیهی دارد؟ (برای بالای یکسال نگهداری) ممنون
29 دی 1404 ساعت 15:52پاسخ ها مخصوص کاربران ویژه هستند
05 بهم 1404 ساعت 10:03