Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

به «بورس 24» خوش آمدید

شما کاربر ویژه نیستید!

جهت استفاده از بخش پرسش و پاسخ آنلاین از طریق این لینک نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید و در کنار امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناسان خبره از سایر خدمات «بورس 24» شامل اخبار داغ ، سیگنال های خرید و فروش ، مشاوره ، تحلیل و دیگر مطالب مفید بهره مند شوید

در نظر داشته باشید ، خرید اعتباری اشتراک امکان استفاده شما از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین را نمی دهد ؛ لذا از بسته های اشتراک یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله استفاده نمائید...

آیا سوال جدید دارید؟

کاربران گرامی، در بخش پرسش و پاسخ جهت کمک به تصمیم گیری شما، هر دو تحلیل بنیادی و تکنیکال قابل ارائه است. در این خصوص توجه به نکات زیر حائز اهمیت است :
1- در بررسی یک سهم امکان دارد تحلیل بنیادی با تحلیل تکنیکال هم سو نباشد. به عنوان مثال امکان دارد یک سهم از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته باشد اما در زمان پرسش، از نظر تکنیکالی شرایط سهم با ریسک همراه باشد. لذا همواره تحلیل بنیادی و تکنیکالی سهم هم سو و تایید کننده یکدیگر نیستند.
2- عامل زمان در تحلیل بسیار مهم است. برای تحقق شدن تحلیل بنیادی نسبت به تحلیل تکنیکال ، نیاز به زمان بیشتر است. در تحلیل تکنیکال نیز شرایط کوتاه مدت سهم با بلند مدت امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال روند کوتاه مدت نزولی ولی روند بلند مدت همان سهم صعودی باشد. لذا در تصمیم گیری های خود حتما عامل زمان را در نظر بگیرید

  • bourse24 users avatar

    سلام. پرتفوی من بیشترش صندوق طلای عیار مفید است هر واحد 36هزار تومان خریدم تا کی نگهش دارم .

    03 دی 1404 ساعت 00:55
  • bourse24 users avatar

    سلام وقت بخیر .. از پالایشی ها چه خبر واینکه تو سبد داشته باشیم یانه وآینده این سهم ها چگونه پیش بینی میکنید

    02 دی 1404 ساعت 20:06
  • bourse24 users avatar

    سلام قرار بود از اول دی دامنه نوسان برداشته بشه آیا اخبار جدیدی در این زمینه دارید؟ آیا خبری که اینگونه میاد و اجرایی نمیشه باعث ایجاد عدم اطمینان نمیشه؟

    02 دی 1404 ساعت 09:40
  • bourse24 users avatar

    سلام
    اگه ممکنه سهام معرفی شده رو قبل از تشکیل صف خرید معرفی کنید. بعد از معرفی شما بعضا مشاهده میشه از چند روز پیش صف خرید بوده!
    ممنون

    01 دی 1404 ساعت 14:22
  • bourse24 users avatar

    سهم وبانک دارم نگهداری کنم یا با سود بیست درصدی بفروشم

    01 دی 1404 ساعت 13:21
  • bourse24 users avatar

    درود لطفا سهم حخزر و شپترو برای ورود تحلیلی فرماییدو نقطه خرید

    30 آذر 1404 ساعت 18:19
  • bourse24 users avatar

    سلام سهم چنوپا با ۲۰درصد ضرر دارم چه پیشنهادی دارید

    30 آذر 1404 ساعت 10:26
  • bourse24 users avatar

    سلام سهم چنوپا دارم ودر ۲۰درصد ضرر هستم چه راهکاری برایم دارید

    29 آذر 1404 ساعت 12:36
  • bourse24 users avatar

    سلام
    لطفا لطف کنید پاسخ سوالم را کامل توضیح دهید
    در صورت افزایش قیمت جهانی نفت سرمایه گذاری یا خرید سهام کدام دسته از سهام بورس مناسب برای خرید است
    خرید صندوق پالایش یکم یا خرید سهام صنایع پتروشیمی یا موارد دیگر لطف کنید با ذکر دلیل و مثال پاسخ دهید.

    28 آذر 1404 ساعت 20:02
  • bourse24 users avatar

    سلام با توجه به اینکه احتمال اصلاح شاخص کل وجود دارد لطفاً بفرمایید شاخص نهایت تا کجا اصلاح خواهد داشت و چقدر طول خواهد کشید
    و در خصوص سهم بنو و کرمان نیز بفرمایید تا کجا اصلاح و تا کجا رشد خواهد کرد با دید حدود 40 الی 50 روز تقریبا تا اواسط بهمن.. ممنون

    28 آذر 1404 ساعت 11:04
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24