Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کالسیمین برای سال مالی ١٣٩۵ در تاریخ ٩۶.٣.١٠ مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان رأس ساعت ١۵ در سالن همایش های اتاق بازرگانی با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیأت مدیره و نماینده سازمان بورس تشکیل شد...

تقسیم سود ٢۵٠ ریالی مجمع در «فاسمین» /برند خوشنام سرب و روی در مسیر توسعه

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کالسیمین برای سال مالی 1395 در تاریخ 96.3.10 مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان رأس ساعت 15 در سالن همایش های اتاق بازرگانی با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیأت مدیره و نماینده سازمان بورس تشکیل شد.

سود تقسیمی پیشنهادی این شرکت با رضایت سهامداران برای هر سهم 250 ریال تصویب و مقرر شد برابر جدول زمانبندی پرداخت گردد.

گزیده ای از گزارشات هیات مدیره

سعید انجدانی، مدیرعامل شرکت کالسیمین گفت: با توجه به شرایط مثبت حاکم بر بازارهای جهانی، شرکت توانست سود ناخالص را 92 میلیارد تومان افزایش دهد و افزایش 704 درصدی نسبت به سال 94 را رقم زند.

انجدانی در همین راستا افزود علی رغم افزایش هزینه ها و قیمت خرید خوراک (خاک) در سال 1395 شرکت کالسیمین توانسته است با افزایش همزمان تولید و راندمان و کاهش هزینه های جذب نشده و هم چنین تقویت کنترل های داخلی و مدیریت هزینه ها بهای تمام شده را به میزان 18% نسبت به سال قبل کاهش دهد.

میزان تولید و فروش محصولات کالسیمین

وی در خصوص میزان تولید گفت: در سال 1395 تولید شمش روی 11.5 درصد، کنسانتره روی پخته 3.5 درصد و کنسانتره سرب 2.6 درصد افزایش داشته است.

انجدانی در مورد پروژه های توسعه ای در سال جاری گفت: پروژهBZS در مرحله راه اندازی و تست سرد است. با بهره برداری کامل از این پروژه، 105 هزار تن به ظرفیت تولید کنسانتره شرکت افزوده خواهد شد.

ایشان در ادامه به طرح های در دست بررسی شرکت از جمله تولید شمش روی از ماده مخصوص سولفوره به روش انحلال اتمسفری، تولید نیکل و کادمیوم، طرحهایSO (استفاده از روش حلالی جهت استحصال روی) و SX (طرح فلوتاسوین خاکهای مخلوط سولفوره و اکسیده) و تولید زاماک و مشارکت در تولید کنسانتره سرب از پسماند BZS به عنوان خوراک تولید شمش سرب اشاره نمودند.

دکتر سعد محمدی، رئیس مجمع در خصوص بندهای حسابرس کالسیمین گفت: بر اساس بررسی های انجام شده عیار خاک معدن آسارجیک 7 درصد است. با اقدامات انجام شده محدوده قانونی معدن مشخص شـده و تاییـدیه های آن اخـذ شده است. در مورد بهره برداری از معـدن هم دو برنامه داریم، فـروش یا سـرمایه گذاری که به زودی نتایج ارزش گذاری معدن به نرخ روز مشخص خواهد شد و نتیجه نهایی در شش ماهه نخست امسال مشخص خواهد شد که فروش یا سرمایه گذاری کدامیک اقتصادی تر است.

وی ادامه داد اقداماتی توسط شرکت یورو توربین به منظور راه اندازی نیروگاه بندرعباس به عمل آمده و انتظار داریم تا در آینده نزدیک این نیروگاه در مدار قرار گیرد.

سعد محمدی در مورد باطله ها گفت: هیچ شرکتی حق فروش باطله ندارد و این باطله ها از طریق پروژه BZS به کنسانتره تبدیل خواهد شد. کالسیمین در حدود 3 میلیون تن و فرآوری در حدود 1 میلیون تن باطله در اختیار دارند.

در پایان 25 تومان سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

نگاهی به عملکرد این شرکت در مقایسه با سال 94

گزیده اطلاعات حسابرسی شده

ترازنامه

­­­

صورت سود و زیان

منبع خبر: به سفارش شرکت کالسیمین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24