Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هرمزگان در سال مالی منتهی به 30 آبان 1400، در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هرمزگان در سال مالی منتهی به 30 آبان 1400، در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هرمزگان در سال مالی منتهی به 30 آبان 1400، با حضور سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی، نمایندگان شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس شرکت در روز 20 بهمن در محل ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، گزارشی از اهم فعالیت های بخش های مدیریت کارخانه، معاونت بازرگانی و توسعه بازار و معاونت اجرایی در کلیپ تصویری برای حاضران در جلسه ارائه شد. سپس هیئت رئیسه مجمع به ریاست محمد اسدی، عذرا بیانی ناظر اول، غزاله تیما ناظر دوم، مهدی باشتی مدیر عامل و منشی جلسه، خزایی نماینده مؤسسه حسابرسی شاخص اندیشان و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد.

در ادامه گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به 30 آبان 1400 به هیئت رییسه و حاضران در جلسه حضوری و آنلاین ارائه شد.

طبق گزارش معاونت مالی و اقتصادی شرکت برای سال مالی منتهی به 30 آبان 1400، سود خالص شرکت سیمان هرمزگان 1.804 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال مالی گذشته 5 درصد و سود عملیاتی شرکت، مبلغ 1.708 میلیارد ریال بوده که این عدد نسبت به سال مالی گذشته 3 درصد رشد داشته است.

ثبات در تولید سیمان هرمزگان

در سال مالی 1400، علی رغم محدودیت های ناشی از ممنوعیت صادرات،محدودیت در تامین قطعات یدکی بواسطه تحریم های ظالمانه امریکا، قطعی های برق وغیره این شرکت توانسته است 2 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی خود و 3 درصد بیشتر از سال مالی قبل کلینکر تولید نماید.

طبق گزارش معاونت بازرگانی و توسعه بازار، شرکت در سال مالی منتهی به 30 آبان 1400، مبلغ 5.239 میلیارد ریال شامل 1.576.000 تن انواع سیمان پاکت و فله در بازارهای داخلی به فروش رساند که این مبلغ نسبت به سال مالی گذشته 50 درصد افزایش داشته است. در بخش صادرات نیز 277هزار تن صادرات سیمان و کلینکر به کشورهای حاشیه خلیج فارس، جنوب آسیا و آفریقا به فروش رسانده و توانسته است در مجموع فروش، رتبه هفتم را در میان کل شرکت های سیمانی بورسی در طی 12 ماهه منتهی به 30 آبان 1400 به خود اختصاص دهد. (لازم به ذکر است که شرکتهای رتبه اول تا ششم در این رده بندی، ظرفیت های تولیدی به مراتب بالاتر از سیمان هرمزگان داشته اند)

در ادامه جلسه، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در سال مالی 1400 توسط نماینده موسسه حسابرسی شاخص اندیشان، این گزارش به تصویب سهامداران رسید.

در این جلسه، محمد اسدی معاون مالی و اداری شرکت مدیریت گروه سرمایه گذاری امید که بعنوان نماینده سهامدار عمده و طبق رای گیری به عمل آمده به عنوان رییس مجمع انتخاب شده بود، از عملکرد شرکت سیمان هرمزگان اظهار رضایت کرده و افزود: گزارشی که مشاهده کردیم، نشان از عملکرد مطلوب این شرکت دارد که در همه بخش ها روند رو به رشد دیده می شود، لازم می دانم به خاطر این موفقیت از زحمات اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و تمام پرسنل شرکت تشکر کنم.

دکتر مهدی باشتی مدیر عامل این شرکت، با بیان اینکه این پنجمین سالی است که بعنوان مدیرعامل گزارش عملکرد ارائه می کنم افزود: خدا را شکر در این سالها با همکاری و تلاش های اعضای هیئت مدیره و پرسنل عزیز، روسپید بوده ایم و هر سال عملکرد مثبتی را ارائه کردیم. جا دارد از حمایت ها و تدابیر ارزشمند اعضای هیئت مدیره و مجموعه ارزشمند شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید تشکر کنم که در موفقیت شرکت سیمان هرمزگان سهم بسزایی داشته و دارند.

تقسیم سود 1200 ریالی برای سهرمز

در ادامه ضمن تصویب صورت‌های مالی، سهامداران تقسیم سود نقدی 1200 ریال به ازای هر سهم را نیز تصویب کردند.همچنین در این جلسه، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد. علاوه بر این، موسسه حسابرسی شاخص اندیشان به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی شهود امین، به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل انتخاب شدند.

شایان ذکر است که مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هرمزگان به علت شیوع بیماری کرونا با حضور جمعی از سهامداران حقیقی و حقوقی در محل جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری برگزار و سایر سهامداران نیز امکان مشاهده و اظهارنظر و سوال از طریق سامانه برخط را داشته اند.

سهرمز

سهرمز

سهرمز

سهرمز

سهرمز

منبع خبر: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیمان هرمزگان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24