Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری در اجرا و تقویت اقتصاد مقاومتی گفت: صنعت گردشگری یكی از بخش های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در كشور است.

گردشگری یكی از بخش های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش پول‌ نیوز، "علی اصغر مونسان" طی سخنانی در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در مركز همایش های بین المللی كیش افزود: آمار جذب گردشگران خارجی در ایران با توجه به ظرفیت های كشور در بخش های مختلف صنعت گردشگری، آماری مناسب و قابل توجه نیست و باید با توجه به سرمایه گذاری كمتر و بازدهی بالاتر این صنعت نسبت به بخش های دیگر زمینه های افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری بیشتر از گذشته فراهم شود.

گردشگری یكی از بخش های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است

وی با اشاره به انتخاب گردشگری و تجارت به عنوان فعالیت محوری برای منطقه آزاد كیش در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در راستای ارتقاء و نوسازی زیرساختهای گردشگری، 29 پروژه در بخشهای مختلف زیر ساختی و امور شهری كیش در حال اجراست.

وی به جذب 4800 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در كیش اشاره كرد و بیان داشت: نتایج سرمایه گذاری های جدید با ایجاد جاذبه های گردشگری بیشتر در كیش  تا 3 یا 4 سال آینده مشهود خواهد بود.

گردشگری یكی از بخش های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش با اشاره به برنامه های این سازمان در افزایش میزان ورود گردشگر به كیش گفت: در مرحله نخست توسعه گردشگری داخلی و سپس گردشگری خارجی در دستور كار قرار گرفته كه افزایش ورود گردشگر داخلی و آمار ورود 70 هزار گردشگر در تعطیلات دهه مباركه فجر امسال به كیش نشان دهنده مسیر صحیح توسعه گردشگری داخلی در این منطقه آزاد است.

گردشگری یكی از بخش های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است

وی با اشاره به اجرای پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی كیش گفت: با افزایش ظرفیت برای پذیرش چهار و نیم میلیون مسافر سالیانه، كیش صاحب دومین فرودگاه بزرگ كشور پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی خواهد شد.

افتتاح نمایشگاه گردشگری در کیش


مونسان ابراز امیدواری كرد گردشگران نوروز 1395 بتوانند از ترمینال جدید فرودگاه بین المللی كیش استفاده نمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش در ادامه با بیان اینكه منطقه آزاد كیش سه جزیره هندورابی، فارور و فارورگان را نیز در بر می گیرد گفت: طرح جامع توسعه جزیره هندورابی با حضور مشترك مشاور خارجی و داخلی در حال نهایی شدن است و برای نخستین بار در كشور یك منطقه ابتدا مرحله بازاریابی و شناخت بازار هدف و سپس طرح اقتصادی و توسعه شهری را پشت سر می گذارد.
 
وی تاكید كرد: با احداث فرودگاه و بندرگاه هندورابی در سال 1394 این جزیره به یكی موضوعات مهم گردشگری كشور مبدل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش درادامه با اشاره به برپایی غرفه گردشگری كیش در نمایشگاههای بین المللی گردشگری كشورهای خارجی گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری كیش در خارج از كشور انجام شده است.

وی افزود: پس از معرفی كیش در نمایشگاه گردشگری تركیه، تورگردان های بزرگ تركیه وارد بازار كیش شده اند و به زودی شاهد ورود گردشگران از تركیه به كیش خواهیم بود.

وی رشد ورود گردشگران خارجی به جزیره كیش را خوب توصیف و تاكید كرد: اما این میزان هنوز بسیار پایین است و امیدواریم با توجه به تاثیر گذاری اتفاقات و معادلات بین المللی و منطقه ای در آینده شاهد افزایش میزان ورود گردشگران خارجی به كیش باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش به ورود گردشگران عراقی به جزیره كیش در سال جاری اشاره كرد و گفت: ورود گردشگران عراقی به كیش آغاز خوبی داشت اما با توجه به ناامنی های داخل ی درکشورعراق تداوم برگزاری تورهای گردشگری از این كشور به تعویق افتاد.

مونسان در ادامه به ظرفیت های كشور لهستان و حضور غرفه كیش در نمایشگاه گردشگری این كشور اشاره كرد و گفت: سالانه یك و نیم میلیون گردشگر از لهستان برای بازدید از آثار تاریخی و بهره مندی از آب و هوای آفتابی مصر به این كشور سفر می كنند كه ایران و جزیره كیش نیز دارای ظرفیت های مشابه است.

به گفته وی، آثار تاریخی شهر شیراز در فاصله زمانی نیم ساعته از مسیر هوایی با كیش قراردارد و آب و هوای آفتابی جزیره می تواند بسته گردشگری مناسبی برای گردشگران لهستانی و جایگزینی با مقاصد مشابه دیگر مانند مصر باشد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته با حضور بیش از 90 شرکت داخلی و 11 شرکت خارجی  و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی با حضور 150 شرکت و غرفه از 31 استان کشور و یک شرکت تولید صنایع دستی از کشور قزاقستان در محل سالن نمایشگاه های بین المللی کیش و در فضایی بالغ بر 9 هزار متر مربع از پنجم اسفند  آغاز به كار كرده و تا هشتم اسفند ادامه دارد.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته فعالان صنعت گردشگری از ایران و کشورهای مالزی، ترکیه و کرواسی دستاوردها و ظرفیت های خود را در زمینه های گردشگری الکترونیک، هتلداری و صنایع وابسته ، خطوط هواپیمایی، تجهیزات و لوازم سفر ، جاذبه ها و رویدادهای گردشگری، مناطق آزاد ، اکوتوریسم، گردشگری سلامت، مبلمان و دکوراسیون هتل ها و موسسات مالی و اعتباری و بانک ها در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

گفتنی است، اجرای قرعه کشی سفرهای رایگان داخلی و خارجی ٫ ارائه بلیط جشنواره های جانبی و جنگ های شبانه که همزمان با این نمایشگاه در کیش برگزار می شود، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بازدیدکنندگان هشتمین نمایشگاه گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24