Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 مرکز مالی ایران به عنوان مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه، نخستین نشست هم اندیشی با دارندگان واحدهای سرمایه گذاری صندوق توسعه بازار سرمایه را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، سید علی حسینی، مدیر عامل بورس انرژی و رئیس هیئت مدیره مرکز مالی ایران در این نشست، گفت: حضور بیش از 74 درصد از نمایندگان دارندگان واحدهای صندوق توسعه در این نشست نشان دهنده توجه دارندگان واحدها به اهمیت صندوق توسعه است و تصمیم برآن است تا با محوریت مرکز مالی این جلسات تداوم یافته و تعامل بیشتری با دارندگان واحدهای صندوق داشته باشیم.

وی برگزاری این نشست را پیرو جلسه مجمع صندوق توسعه و برنامه‌های ارائه شده از سوی مرکز مالی ایران عنوان و ابراز امیدواری کرد نتایج حاصل از آن بتواند در تحقق برنامه‌های تدوین شده یاری‌گر مرکز مالی ایران باشد.

در ادامه، علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای فعالیت‌های صندوق توسعه بازار سرمایه ارایه کرد و گفت: پس از برگزاری مجمع صندوق توسعه در 17 آبان ماه سال جاری و انتخاب این شرکت به عنوان مدیرصندوق، برنامه ریزی های لازم برای آغاز فعالیت صندوق توسعه در مرکز مالی انجام و پس از طی شدن مراحل قانونی و ثبت تغییرات صندوق توسعه؛ مرکز مالی ایران از تاریخ 15 دی ماه سال 1393 مدیریت صندوق را تحویل گرفت.

وی ادامه داد: طی این مدت گروه مدیران صندوق انتخاب و مستقر شدند همچنین با تاکید هیئت مدیره محترم مرکز مالی ایران برنامه های صندوق تدوین شد و در راستای اجرای برنامه های صندوق توسعه، صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم راه اندازی شد که خوشبختانه استقبال از این صندوق را می توان نشانه موفقیت در راه اندازی این مدل از صندوق ها دانست.

مدیرعامل مرکز مالی ایران برنامه های صندوق را در راستای اساسنامه و امیدنامه صندوق عنوان و اظهار امیدواری کرد با تعامل مناسب و بیشتر با دارندگان واحدهای صندوق و فعالان بازار کیفیت عملکرد صندوق توسعه افزایش یابد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24