Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 عضو هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه تنها دلیل حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها استفاده از برخی موقعیت‌های این صنعت برای اهداف جناحی است، گفت: سیاسیون برای استفاده از فضا یا حتی کمک های مالی خودروسازی‌ها به طور موقت به بدنه صنعت ورود می کنند.
سیدشریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه حضور چهره‌های سیاسی در بدنه صنعت خودرو تاکنون تبعات بی شماری برای کشور به همراه داشته است،گفت: بهبود وضعیت اقتصاد کشور ما به ویژه در بحث تولید و صنعت نیازمند حضور افراد متخصص در پست های تعریف شده بر اساس مهارت ها است.

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دربحث خودروسازی ها ورود افراد متخصص باعث می شود که قیمت تمام شده کالا با توجه به استفاده از تخصص آن ها کاهش یابد. 

اهداف جناحی تنها دلیل حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی‌ها

این نماینده مردم درمجلس نهم،با بیان اینکه تنها دلیل حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها استفاده از برخی موقعیت های این صنعت برای اهداف جناحی است، تصریح کرد: سیاسیون برای استفاده از فضا یا حتی کمک های مالی خودروسازی ها به بدنه صنعت ورود می کنند و حضورشان مقطعی بوده و نمی توانند کمکی به خودوسازی ها کنند.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید بر اینکه مخالف حضور سیاسیون در پست‌های تخصصی و فنی هستم، تصریح کرد: افرادی که با برنامه ریزی منسجم و برای توفیق در آینده سیاسی خود به این پست ها ورود می کنند؛به طورحتم منجر به بهبود شرایط نخواهند شد.

صنعت خودروسازی در کشور باید به سمت افزایش کیفیت و کاهش قیمت حرکت کند

حسینی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در کشور ما باید به سمت افزایش کیفیت و کاهش قیمت حرکت کند، گفت: بروز چنین موضوعاتی و روی کارآمدن افراد سیاسی حاشیه ها را زیاد کرده که زیاد شدن حاشیه تبعات بیشماری دربر دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: لازم است افراد در موقعیت و پست مرتبط با تخصص خود فعالیت داشته باشند تا کارایی آن ها منجر به بهبود وضعیت اقتصاد بیمار کشور شود.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: لازمه بهبود وضعیت صنعت خودروسازی ما و رضایتمندی مردم از تولیدات آن ها حضور افراد فنی بر سرکار است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24