سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور خارجه، رئیس سازمان انرژی اتمی و تیم مذاکره کننده هستهای در جلسه روز سهشنبه مجلس خبر داد.
عبدالرضا مصری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: قرار است آقایان ظریف، صالحی و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای درباره توافق صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 در وین، به نمایندگان مجلس توضیحاتی ارائه کنند. به گفته مصری، جلسه 8 صبح روز سهشنبه مجلس به شکل علنی در محل جلسات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.














نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.