Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در اخبار آمده است فردا همزمان با ۲۸ مرداد ماه مهلت یکساله صرافان برای انطباق با دستورالعمل جدید به پایان می‌رسد و باید منتظر موجی از پلمب از سوی بانک مرکزی بود، این در حالی است که در حال حاضر از بین حدود ۴۵۰ صرافی موجود کمتر از ۵۰ مورد برای اجرای دستورالعمل ورود کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بورس24 به نقل از کارگزاری پارسیان،صورت‌های مالی مجامع تصویب شده بانك‌ها در سال ۱۳۹۳ نشان می‌دهد طلب خالص ۱۶ بانك خصوصی از دولت به ۶۸ هزار میلیارد تومان رسیده است.

علی طیب نیا در نشست خبری پایان جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی درخصوص وضعیت راه اندازی بورس ارز، اظهار داشت: کارشناسانی از سازمان بورس و بانک مرکزی در طرحی مشترک در حال بررسی راه اندازی بورس ارز هستند.

بازار امروز:

امروز بازار سهام با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه و لزوم تسویه برخی حساب‌ها در شرکت‌های حقوقی بازار سهام با افزایش عرضه‌ها از سوی حقیقی‌ها با هدف تامین نقدینگی مواجه بود. در عین حال بازار سهام با بازارگردانی برخی بازیگران حرفه‌ای بازار در نمادهای معاملاتی پربیننده بازار توانست حول و حوش قیمت پایانی (صفر تابلو) نوسان کند.

نسبت قیمت بر درآمدی کل بازار سهام این روزها به شدت کاهش یافته که نشان دهنده ارزان شدن قیمت سهام در بورس تهران است در حال حاضر "پی بر ایی" کل بورس به رقم 5 مرتبه رسیده که در مقایسه با نرخ سود بانکی روز برابر با بازدهی 20 درصدی در این بازار است این به این معناست که سهامدار در مقایسه با نرخ سود بدون ریسک بدون شک ترجیح خواهد داد با وجود ریسک‌های موجود در بازار سهام سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت در بانک را به جای سرمایه‌گذاری بر سهام شرکت‌ها و صنایع تولیدی و خدماتی کشور ترجیح دهد.

در گروه انبوه سازی امروز ثمسکن بودجه سال 95 خود را با رشد 25درصدی سود نسبت به سال 94، مبلغ 505 ریال اعلام کرد. علت رشد فروش انتقال 300واحد از پروژه زنجان به سال 95 می باشد. دراین گروه ، در ساعت اولیه بازار نمادهای ثاژن و ثاخت در قیمتهای بیش از مثبت 3درصد معامله شدند. وتوس با صف فروش کم حجم معامله می شد و ثمسکن در قیمتهای منفی 4 قیمت خورد. در پایان معاملات نماد ثاژن و ثعمرا در قیمتهای بیش از 4درصد مثبت باقی ماندند.

در گروه حمل و نقل امروز شاهد تصویب افزایش سرمایه حتاید از 62.8میلیارد به 100میلیارد تومان تسط هیئت مدیره بودیم. حتاید در ساعت اولیه به جز حتاید، باقی نمادهای این گروه منفی بود و حفارس منفی تر از همگروه هایش بود. در پایان معاملات تمامی نمادهای این گروه با کاهش قیمت به کارشان پایان دادند.

در گروه بانکی نیز نمادهای این گروه، در ساعت اول بازار ضعیف ظاهر شدند و اکثر نمادها منفی بود. نمادهای وخاور و حکمت در پایان بازار با قیمتهای مثبت بازار را ترک کردند.

گروه سیمانی منفی ترین گروه در بازار امروز بودند. تا قبل از ساعت 10 به جز سشرق و ستران باقی نمادها در قیمت بیش از منفی4 قیمت خوردند. به جز سدشت در پایان بازار نمادهای این گروه همه منفی بودند.

گروه شیمیایی نیز امروز رمق چندانی نداشت و نمادهای مثبت انگشت شمار بودند. در این گروه حق تقدم کرمانشاه و پردیس بهتر از سایرین معامله شدند. در این گروه فارس توانست سود2002 ریالی برای سال مالی منتهی به خرداد94 محقق نماید که در آخرین پیش بینی 2090 ریال برآورد شده بود.

در گروه دارویی شرکت روزدارو دوره سه ماهه نخست امسال مبلغ (8) ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت. این شرکت برای سال مالی 94، مبلغ 191 ریال سود پیش بینی کرده است. این شرکت در دوره سه ماهه یاد شده موفق شد معادل 21 درصد از فروش، معادل 20 درصد بهای تمام شده کالای فروش رفته و معادل 23 درصد سود ناخالص محقق کند. امروز شتهران و و داروپخش با صف خرید در ساعت اول بازار همراه بودند. دبالک و دابور نیز از نمادهای مثبت گروه بودند. دو نماد شتهران و داروپخش صف خرید خود را تا پایان معاملات حفظ کردند و دعبید با قیمت بیش از مثبت 4درصد، بازار را به پایان رساند.

در گروه غذایی مدیرعامل صنایع شیر ایران در واکنش به درخواست وزیر جهاد کشاورزی برای افزایش نرخ شیر خام گفت: صنایع لبنی با داشتن 30 درصد سهم بازار حاضر به افزایش قیمت محصول خود نیستند. در این گروه اوایل بازار غمهرا و غسالم همچون 2روز با صف خرید همراه بودند. غالبر نیز در قیمت های بیش از 2درصد مثبت معامله می شد. نمادهای غدشت و غمهرا و غسالم با حداکثر قیمت مثبت امروز کار خود را به پایان رساندند.

در گروه خودرو، امروز ایران خودرو شفاف سازی در مورد دریافت غرامت از بنز آلمان منتشر کرد و عنوان نمود در صورت قطعیت موضوع اطلاع رسانی خواهد شد. خکار، خچرخش و خزر در آغاز بازار در قیمتهای مثبت 4درصد معامله شدند. باقی نمادها منفی بودند. در پایان معاملات تنها نماد مثبت خموتور و خفناور بودند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24