Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تسنیم / دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از احتمال تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان تا پایان شهریور خبر داد.

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شرایط سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان جدی حضور دارند.
وی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل کنند و بر روی نقاط مشترک تأکید کنند. باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوییم. خط قرمز ما فتنه و انحراف است.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش‌ها و گفت‌وگو های بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریورماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل بگیرد.
باهنر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برجام تصریح کرد: دیپلمات‌های ما 20 ماه است باسیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفت کار مذاکرات هسته ای را جلو برده‌اند و در صداقت و امانت‌داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره کننده شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
وی بیان داشت: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد برخی می‌گویند مذاکره‌کنندگان همه‌چیز را ازدست‌داده و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی‌گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان‌پذیر نبود و هر دو نظر افرا و تفریط است. همانطور که مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند که مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود. این تذکر رهبر معظم انقلاب درواقع حکم حکومتی است.
وی افزود: در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد که نشان می‌دهد اختلاف نظرها بالا است و نیاز به ساعت‌ها کار کارشناسی وجود دارد اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف به پدید آورد.
باهنر خاطر نشان کرد: در مورد برجام در نهایت از کشور یکصدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد که آن را تائید و یا رد کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24