پول نیوز: چیزی که به طور خاص در مورد فراری FF جالب توجه است، روش انتقال قدرت به جاده است، چون بر عکس سیستم های معمول این اتومبیل دارای یک دیفرانسیل مرکزی برای انتقال قدرت به چهار چرخ نیست و به جای آن در بیشتر حالات این اتومبیل یک فراری دیفرانسیل عقب معمولی است و قدرت موتور توسط یک گیربکس 7 سرعته ی دو کلاچه منتقل می شود.
تنها زمانی که در اکسل جلو نیاز به قدرت باشد نیرو از طریق یک گیربکس دوم ، که فقط دارای دو دنده ی جلو و یک دنده ی عقب است، به چرخ های جلو منتقل می شود. جنبه ی جالب این سیستم این است که هیچکدام از دنده های گیربکس جلو با دنده های گیربکس عقب از نظر نسبت انتقال یکسان نیستند و ناهماهنگی سرعت چرخها از طریق دو کلاچ هرزگرد در گیربکس جلو (برای هر چرخ یک کلاچ) جبران می شود.
















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.