Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

 بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما از طریق راه‌اندازی کانال‌های خبری در تلگرام، سعی در استفاده حداکثری از فضاهای رسانه‌ای برای تعامل با مخاطبانش را دارند.

به گزارش ایسنا؛این روزها بسیاری از سازمان‌های رسمی و نهادهای دولتی، برای معرفی بیشتر فعالیت‌هایشان، به استفاده از برنامه ارتباطی تلگرام روی آورده‌اند و از این طریق سعی در افزایش تعاملاتشان با مخاطبان دارند.

سازمان صداوسیما هم از این قاعده مستثنی نیست و با راه‌اندازی کانال‌های «اخبار صداوسیما»، «شبکه خبر» و ... در جهت گسترش ارتباطات خود با اهالی رسانه و مخاطبان تلاش می‌کند.

روز گذشته شبکه‌های تلویزیونی در قالب زیرنویس از راه‌اندازی کانال معاونت سیما در تلگرام خبر دادند؛ کانالی که با عضویت در آن می‌توان در جریان جدیدترین خبرها در حوزه تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفت.

اما اعلام راه‌اندازی کانال رسمی معاونت سیما توسط تلویزیون آن هم در شرایطی که عده‌ای مدتی است تلاش می‌کنند تا این شبکه اجتماعی هرچه زودتر فیلتر شود و جلسه کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای بررسی فیلترینگ تلگرام هم امروز برگزار می‌شود، نکته‌ای قابل توجه است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24