مشاوران املاک شهر تهران به تازگی شیوه جدیدی از تبلیغات ملکی را در بازار مسکن باب کردهاند تا از این طریق سطح بازدید از فایلهای خود را در بازار خرید و فروش آپارتمان و سایر معاملات ملکی افزایش دهند.

به گزارش «دنیای اقتصاد» در حالیکه پیش از این تبلیغات سنتی و سپس اعلام آگهی در سایتهای املاک دو روش مرسوم تبلیغات مشاوران املاک برای فایلهای ملکی محسوب میشد، هماکنون مشاوران املاک پایتخت روش سومی را برای تبلیغات خود انتخاب کردهاند تا بتوانند با افزایش میزان بازدید از فایلها، فروش خود را در آخرین روزهای سال افزایش دهند. تبلیغات ملکی که هم اکنون در کانالهای شبکه اجتماعی تلگرام دیده میشود اغلب با عنوان آگهیهای زیر قیمت آپارتمانهای مسکونی در این فضای مجازی رایج شده و مشاوران املاک این روزها با مدیریت این کانالها ادعا میکنند متقاضیان میتوانند اکازیونترین فایلهای ملکی در منطقه فعالیت خود را از طریق این کانالها پیدا کنند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.