Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

معاون شرکت مخابرات تهران از پرداخت خسارت قطعی‌های اینترنت به مشتریان برای نخستین‌بار خبر داد و جزئیات آن از جمله روش محاسبه خسارت، مبلغ و شرایط دریافت را تشریح کرد.

کامران کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، با تشریح پرداخت جزئیات به مشترکان ADSL مخابرات تهران برای نخستین بار اظهار داشت: پرداخت خسارت در قبض‌های اخیر مربوط به دوره 94.9.1 تا 94.11.1 انجام شده است.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: جبران خسارت مشترکان ADSL طبق مصوبه شماره 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با موضوع SLA (توافق‌نامه سطح کیفیت خدمات) انجام شده است.
کاظمی تصریح کرد: پرداخت خسارت نقدی انجام و در ستون بستانکاری با عنوان ردیف «جبران خسارت ADSL» در قبوض درج شده است.
وی با اشاره به زیرساخت این امکان گفت: با تکمیل سامانه OSS، بررسی مداوم کیفیت خط و تعیین زمان قطعی‌ها برای پرداخت خسارت ممکن شده و اکنون این سامانه همواره به طور خودکار کیفیت خط را بررسی و زمان قطعی‌ها را محاسبه می‌کند.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران در تشریح چگونگی محاسبه میزان قطعی‌ها اظهار داشت: وقتی مشترک قطعی سرویس به مرکز تماس گزارش می‌کند، سامانه OSS زمان اعلامی مشترک را با قطعی و وصلی ثبت شده در سامانه مطابقت می‌دهد و طبق زمان به تأیید رسیده خسارت پرداخت می‌شود.
کاظمی همچنین با تشریح چگونگی محاسبه مبلغ خسارت براساس زمان قطعی‌ها با ذکر مثالی توضیح داد: میزان خسارت طبق قیمت پایه سرویس تعیین می‌شود. اگر مشترک سرویس یک ماهه نامحدود با سرعت 2 مگ داشته باشد قیمت سرویس براساس هر ساعت محاسبه و مبلغ معادل هر ساعت قطعی نیز براساس همین فرمول منظور می‌شود.
وی یادآور شد: طبق بندی از مصوبه شماره 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مشترک برای برخورداری از حق دریافت خسارت طبق SLA باید حتماً برای مواقع قطعی را به شرکت گزارش کند.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران افزود: زیرا برای مثال ممکن است مشترک در سفر باشد و مودم را خاموش کرده باشد و اگر اطلاع ندهد تشخیص اینکه عدم استفاده از سرویس خودخواسته یا ناشی از قطعی است ممکن نیست.
کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین طبق بند دیگری از مصوبه شماره 177 کمیسیون تنظیم مقررات در SLA سطح برنز سقف 14 ساعت قطعی بلااشکال است و مشمول پرداخت خسارت نمی‌شود.
وی تصریح کرد: همه سرویس‌های شرکت مخابرات استان تهران به جز سرویس چند مشترک تجاری بزرگ دارای SLA سطح برنز است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24