Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

عراقچی با ابراز انتظار داشتیم برجام دستمایه رقابت‌های سیاسی و رقابت‌های درون‌گروهی قرار نگرفته و از آن به‌عنوان سند و دستاورد ملی یاد شود ، گفت: در برخی اوقات دستاوردهای برجام تنها در سوئیفت خلاصه می‌شود و مابقی دستاوردها در آن نادیده گرفته می‌شود.

معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها علاقه‌ای به تثبیت حقوق ایران در غنی‌سازی نداشتند، گفت: دستاوردهای برجام فراتر از انرژی هسته‌ای بوده و در برجام اراده ما به آمریکایی‌ها غلبه کرد.

به گزارشتسنیم، سید عباس عراقچی در نشست شورای اداری استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جای شکر دارد که موضوع برجام به افزایش سطح معلومات سیاسی جامعه و افزایش درک سیاسی در کشور کمک کرد.

وی افزود: برجام یکی از مهم‌ترین موضوعات ملی است که همه جزئیات توافق توسط سیاسیون، نمایندگان مجلس، رسانه‌ها و مردم به آن پرداخته شد.

معاون وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: در واقع برجام کمک زیادی به رشد بلوغ سیاسی جامعه کرد و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در نهایت موفق بیرون بیاییم.

عراقچی با اشاره به اینکه افتخار سند برجام این است که توسط مقام معظم رهبری تأیید شده است، گفت: مسائل ریز و پیچیده برجام به تأیید مقامات از جمله مقام معظم رهبری و دولت رسیده است، با وجود این، معنی آن این نیست که برجام دارای هیچ‌گونه نقطه ضعفی نبوده و برای اجرای درست آن کارشکنی و سنگ‌اندازی صورت نگرفته است.

معاون وزیر امور خارجه با بیان "برجام دستاورد یک مذاکره بود که توانست اهداف ما را محقق کند"، گفت: برجام برای ما دستاوردی داشته ولی مقداری درگیر کشمکش‌های سیاسی و رقابت‌های درون‌گروهی شده است.

عراقچی با ابراز "انتظار داشتیم برجام دستمایه رقابت‌های سیاسی و رقابت‌های درون‌گروهی قرار نگرفته و از آن به‌عنوان سند و دستاورد ملی یاد شود"، گفت: در برخی اوقات دستاوردهای برجام تنها در سوئیفت خلاصه می‌شود و مابقی دستاوردها در آن نادیده گرفته می‌شود.

وی با اعلام اینکه مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های غرب در 10 سال گذشته جنگی تمام‌عیار اما غیرنظامی بود، تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران در این مدت تمام توان خود را برای مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن به‌کار گرفت و توانست شعار "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" را تثبیت کند.

معاون وزیر امور خارجه با تأکی بر اینکه آمریکایی‌ها علاقه‌ای به تثبیت حقوق ایران در غنی‌سازی نداشتند، تصریح کرد: برجام برنامه هسته‌ای ما را تثبیت کرد و این شعار توسط دنیا پذیرفته شد. دستاوردهای برجام فراتر از انرژی هسته‌ای بوده و در برجام اراده ما به آمریکایی‌ها غلبه کرد.

وی گفت: طی 10 سال گذشته هیچ خللی در موضوع غنی‌سازی صورت نگرفت و ایران با این اقدام خود توانست از خواسته‌های زورگویانه جلوگیری کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24