Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر کل پیش‌ بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امشب در ساعاتی در استان‌ های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب...

تهران طوفانی می شود

ایسنا: مدیر کل پیش‌ بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امشب در ساعاتی در استان‌ های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان‌ های سمنان و

تهران به علت وزش باد شدید موقتی، وقوع پدیده گرد و خاک پیش‌ بینی می‌ شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران احد وظیفه پیش‌ بینی هوای کشور در سه روز آینده (از روز چهارشنبه تا جمعه) را بر اساس نقشه‌ های همدیدی و آینده نگری اعلام و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه‌ های پیش‌ یابی هواشناسی، طی سه روز آینده ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی در مناطقی از شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان رخ خواهد داد.

وی افزود: مناطق مرزی شمال غرب کشور نیز علاوه بر بارش در بعضی ساعات پدیده گرد و غبار را خواهند داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه همچنین امروز در ساعات بعدازظهر در استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان‌ های سمنان و تهران به علت وزش باد شدید موقتی، وقوع پدیده گرد و خاک پیش‌ بینی می‌ شود، گفت: آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره‌ های هواشناسی، گرد و غبار در غرب و جنوب غرب کشور و همچنین استقرار توده گرد و خاک را روی کشور عراق نشان می‌ دهد.

وظیفه ادامه داد: بنابراین امروز و فردا شاهد تداوم این پدیده در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و با غلظت کمتر در فارس، بوشهر، لرستان و مرکزی خواهیم بود که انتظار می‌رود بتدریج از غلظت آن در مناطق مذکور نیز کاسته شود. لازم به ذکر است، طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه خلیج فارس، شرق دریای عمان و همچنین طی این مدت دریای خزر مواج پیش بینی می‌ شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24