Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در بازار امروز سه‌شنبه، شاخص کل بورس در مدار صعودی قرار گرفته و در انتهای معاملات ١١۶ واحد افزایش پیدا کرد و در ارتفاع ٧۴ هزار و ٣١٣ واحدی قرار گرفت.

رشد کم‌عمق شاخص در روزهای پایانی مجامع

به گزارش بورس24 به نقل از اقتصادنیوز، در بازار امروز سه‌شنبه، شاخص کل بورس در مدار صعودی قرار گرفته و در انتهای معاملات 116 واحد افزایش پیدا کرد و در ارتفاع 74 هزار و 313 واحدی قرار گرفت. در این روز نمادهای «وپاسار»، «خودرو»، «وبانک»، «خساپا» و «تپیکو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «شپدیس» و «فارس» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.

در این راستا فریده جلاییان به اقتصادنیوز گفت:در حالی که در روزهای پایانی فصل مجامع به سر می‌بریم و بازار سرمایه با توقف بسیاری از نمادها همراه شده است امروز آخرین گروه نمادها برای مجامع متوقف شدند.

این تحلیلگر بازار سهام خاطرنشان کرد: امابا وجود توقف بسیاری از نمادها در بورس 207 میلیارد تومان معامله شد که رقم قبال قبولی است و این ارزش معاملات در حالی است که شاخص بورس نیز توانست با برتری تقاضا 116 واحد صعود را به ثبت برساند.

او افزود: بانکی‌ها توانستند تحت تاثیر خرید و فروش‌های سنگی حقوقی در «وبصادر» و «وپاسار»، لیدری بازار را به نام خود ثبت کنند. بانک پاسارگاد امروز با 50 واحد تاثیر مثبت بر نماگر و کسب رتبه نخست تاثیرگذاری در جهت رشد، جهت مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف گردید. همچنین در این گروه «وتجارت» برترین تقاضا بورس را به نام خود ثبت کرد.

جلاییان افزود: در گروه خودرو «خساپا» و «خودرو» در مجموع بیش از 50 واحد به رشد شاخص کمک کردند.

این کارشناس بازار سهام گفت: در گروه سرمایه‌گذاری «واتی» که طی مدت اخیر رشد چشم‌گیری داشته بعد از عرضه حقوقی در روز گذشته افت خود را آغاز کرد و امروز نیز با وجود خرید 17 میلیونی حقوقی، صف فروش آن جمع نشد و عنوان برترین عرضه بازار امروز را گرفت.

او ادامه داد: محصولات شیمیایی روز چندان خوبی را سپری نکردند و در این گروه «شپدیس» و «فارس» تحت تاثیر فشار فروش حقوقی در مجموع 95 واحد تاثیر منفی بر شاخص داشتند و از مهمترین نمادهای تاثیرگذار در جهت افت بودند.

جلاییان بیان کرد: در گروه پالایشگاهی «شتران» بعد از بازگشایی روز گذشته امروز نیز، رشد هفت‌درصدی را ثبت کرد و با تاثیر سه‌واحدی بر شاخص فرابورس مهم‌ترین نماد تاثیرگذار بر این شاخص بود و در این بازارشاخص آیفکس 8.3 واحد افزایش یافت.

او معتقد است: در نهایت بازار سرمایه که گویا بالاخره با حمایت همراه شده در انتظار فردایی سبز به کار خود پایان داده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24