Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رحمانی فضلی گفت: اگر مردم، محور نباشند و همراهی نکنند نظام جمهوری اسلامی به مفهوم دقیق کلمه عینیت پیدا نمی کند و نظر و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر این امر است.

وزیر کشور: نسخه شفابخش در جامعه، اقتصاد مقاومتی است

به گزارش بورس24 ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار کرد: باید تلاش همه ما صیانت ازعوامل نگه دارنده نظام جمهوری اسلامی باشد زیرا این عوامل دربرگیرنده اعتقادات مردم؛ نظام ولایت فقیه و مردم به عنوان محور و تکیه گاه اصلی انقلاب است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی افزود: اگر مردم، محور نباشند و همراهی نکنند نظام جمهوری اسلامی به مفهوم دقیق کلمه عینیت پیدا نمی کند و نظر و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر این امر است.

وزیر کشور بیان کرد: برای تداوم دولت نیز بایستی همه ی شرایط را فراهم کنیم تا در عمل دچار انحراف نشویم. نظام ولایت فقیه نقش جلوگیری از انحراف را در جامعه دارد و تفسیر ولی فقیه مبنای حکومت داری در یک جامعه ی اسلامی است.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی جامعه بیان کرد:در حال حاضر شرایط جامعه در یک وضعیت خاصی است و متاسفانه برداشت ها و تفاسیر غلطی از اسلام توسط فرقه هایی در منطقه صورت می گیرد که ضربات زیادی را به جامعه اسلامی وارد کرده که نباید به این گونه تفاسیر نادرست و غیر واقعی توجه کرد.

وزیر کشور در ادامه به شرایط اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود:جامعه از نظر اقتصادی دریک وضعیت خاصی است که مستلزم اقدامات موثر، قوی و همه جانبه از سوی قوای سه گانه می باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز مهم ترین مساله روز کشور را مساله اقتصادی می دانند و در دیدار اخیر با دولت معظم له بر این موضوع تاکید کردند که این امر مهم بایستی مورد عنایت همه قرار گیرد.

وزیر کشور بیان کرد: نسخه شفابخش اقتصاد در جامعه امروز ایران، اقتصاد مقاومتی است و در این راستا و اجرایی نمودن این هدف مهم باید با حفظ وحدت داخلی انجام شود.

رحمانی فضلی ادامه داد:از هر صحبت، اقدام و حرکتی که موجبات خدشه دار شدن جامعه را فراهم می سازد بایستی پرهیز شود زیرا حفظ وحدت و توجه به تقویت وضعیت اقتصادی از مسایل مهم جامعه امروز است که بایستی جدی گرفته شود و غفلت از این امر مهم باعث وارد شدن خدشه به اصل انقلاب خواهد شد.

منبع:اقتصاد آنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24