Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک سپه، به اتفاق معاونین و مدیران این بانک ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه با مدیرعامل و مدیران اقتصادی و مالی شرکت دیدار و گفتگو نمود و...

بانک سپه به فولاد مبارکه نفوذ می کند...

بورس24 : مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک سپه،به اتفاق معاونین و مدیران این بانک ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه با مدیرعامل و مدیران اقتصادی و مالی شرکت دیدار و گفتگو نمود و راهکارهای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی و تسهیلات هرچه بیشتر مربوط به صادرات محصولات مبارکه را مورد بحث و بررسی قراردادند.

دکتر چقازردی مدیر عامل بانک سپه این شرکت را مایه افتخار و غرور ملی خواند و گفت: بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه موجب شد با توانمندی ها و پتانسیل بالای این صنعت آشنا شده و شاهد فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی که نقش بسزایی در رفع نیاز جامعه و اقتصاد کشور دارد باشیم.

دکتر چقازردی در ادامه به فعالیت های بانک سپه اشاره نمود و افزود: بانک سپه با قدمت 90 ساله یکی از بانک های مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمایت از صنایع و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های مختلف مالی فعال است .

وی با اشاره به فضای جدید به وجود آمده در عرصه بین المللی وخارج شدن بانک سپه از تحریم های بین المللی اذغان داشت: شعب بانک سپه در اروپا فعال شده و میتوانیم در حوزه های مختلف به صادرات فولاد مبارکه از نظر تأمین منابع مالی مواد اولیه وتجهیزات خارجی و LC صادراتی، وارداتی و بروات و همچنینLC که به نفع فولاد مبارکه باز شده همکاری نماییم.

به گزارش خبرنگار فولاد در ابتدای این دیدار دکتر سبحانی با اشاره به فرآیند تولید و کیفیت محصولات گفت: محصولات فولاد مبارکه بدلیل کیفیت بالا و انجام تعهد زمان تحویل به مشتری، اعتماد مشتریان را جلب نموده است و همین امر صادرات محصولات ما را به اروپا میسر کرده است.

مدیر عامل فولاد مبارکه با اشاره به افزایش قیمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه گفت : عمده قیمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه مربوط به انرژی و مواد اولیه است که برخلاف وضعیت جاری دنیا، کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است که در این شرایط فولاد مبارکه با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و ایجاد ارزش افزوده بالاتر موفق شده صادرات خود را افزایش دهد.

در ادامه این نشست دکتر سبحانی افزود: شرکت فولاد مبارکه یک هلدینگ بزرگ تولیدی و اقتصادی است و در راستای مأموریت اصلی خود سرمایه گذاری های مختلف انجام میدهد که با بررسی و کار کارشناسی در طرح های فولادی که توجیه اقتصادی داشته باشد، مشارکت فعال داشته و آنچه مهم است خلق ارزش و کسب سود از این سرمایه گذاریهاست.

در این نشست امیر حسین نادری معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه نیز یادآور شد: بانک سپه یک بانک شناسنامهدار و فعال در فعالیت های تولیدی و اقتصادی است که با توجه به فعالیت های شرکت فولاد مبارکه و صادرات محصولات این جلسه هماهنگ شد تا بتوانیم از طریق خدمات بانک سپه طرح های توسعه و رویکردهای صادراتی خود را دنبال نماییم.

منبع: آفتاب نیوز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24