Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین بعد از ٣ سال با تغییراتی بنیادین مواجه شد و...

خانه تکانی اساسی در نخستین بانک خصوصی ایران

ستاره شهریاری - هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین بعد از ٣ سال  با تغییراتی بنیادین مواجه شد و 5 کرسی مدیریتی این بانک به کلی جا به جا شدند ،حال آن که صحبت تغییر مدیر عامل این بانک هم به میان آمده است. 

حسن معتمدی مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در حاشیه مجمع بانک که امروز برگزار شد، گفت: در آینده ای نزدیک مجمع فوق العاده دیگری برای افزایش سرمایه بانک و تقسیم سود تشکیل خواهد شد. وی ادامه داد: کارهای لازم برای تشکیل مجمع فوق العاده صورت پذیرفته و در انتظار مجوز بانک مرکزی هستیم تا مجمع را تشکیل دهیم که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

مجمع فوق العاده بانک اقتصاد نوین با هدف انتخاب اعضای هیئت مدیره امروز در محل بانک تشکیل جلسه داد. این مجمع با حضور 87.19 درصد از حاضرین روبرو شد.

اسفندیار برومند مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران به عنوان رئیس مجمع و حمید مقیم زاده ، محمد بدیعی به عنوان نظار در مجمع امروز حضور یافتند و اعضای جدید هیات مدیره بانک را بعد از 3 سال معرفی کردند.

برای حضور در هیئت مدیره امروز 9 نفر به شرح زیر کاندید بودند:

*سیامک دولتی : 29 سال سابقه فعالیت در صنعت بانکداری عضو هیئت مدیره بانک تجارت و معاون مدیر عامل بانک تجارت

*نصرت الله شهبازی

*فرهاد عربلو :سابقه بیش از 7 سال فعالیت در بانک تجارت، سابقه فعالیت در بخش حسابرسی و بازار سرمایه

*اصغر پور متین: با سابقه 42 سال فعالیت در صنعت بانک داری

*محمد ابراهیم منصور خاکی : مدیر کل بانک وبیمه وزارت اقتصاد ، عضویت در هیئت مدیره باانک ملی و عضو هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین

*نصرت الله روشن ضمیر :بازنشسته بانک ملی ، سابقه عضویت در هیئت مدیره بانک های مختلف و مشاور و بازرس ویژه مدیر عامل بانک صادرات

*مهران شریفی :بازنشسته بانک مرکزی و عضو هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین

*آذر محصصی:سابقه فعالیت 33 سال در بانک تجارت ، مدیر امور بازرسی بانک تجارت ، مدیر بازرسی بانک اقتصاد نوین

*جمال دامغانیان،مدیرعامل فعلی گروه توسعه صنایع بهشهر

با شمارش آرا در مجمع امروز بانک اقتصاد نوین نهایتا سیامک دولتی و نصرت الله شهبازی(حقیقی های معرفی شده توسط توسعه صنایع بهشهر) و فرهاد عربلو، اصغر پور متین و نصرت الله روشن ضمیر (حقیقی های معرفی شده توسط مجموعه ساختمان ایران و گروه استراتوس) به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد ابراهیم منصور خاکی و مهران شریفی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. 

دلیل انتخاب اعضای حقیقی در هیات مدیره این بانک به اساسنامه ای نسبت داده شد که بانک مرکزی برای بانک ها طراحی نموده است.پیش از این بهرام فتحعلی،فرهاد حنیفی،مهران شریفی و محمد ابراهیم منصور خاکی اعضای هیات مدیره این بانک را تشکیل می دادند و یک کرسی از هیات مدیره هم خالی بود.

در حاشیه این مجمع از احتمال انتصاب علی اصغر سفری مدیر عامل سابق بانک گردشگری به عنوان مدیرعامل جدید این بانک سخن گفته می شد.سفری در حال حاضر در بانک اقتصاد نوین پست قائم مقامی گرفته است. 

به نظر می رسد با تغییرات بنیادین رخ داده در هیات مدیره نخستین بانک خصوصی ایران برخی از مدیران این بانک هم در آستانه جا به جایی قرار گرفته اند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24