Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وزیر اقتصاد دستاوردهای خود را از سفر به واشنگتن تشریح کرد و گفت: در جلسه با رئیس صندوق بین‌ المللی پول، پیگیری همکاری‌ های فنی بین طرفین، مورد توافق قرار گرفت...

تشریح دستاوردهای سفر وزیر اقتصاد به واشنگتن

بورس24 : وزیر اقتصاد دستاوردهای خود را از سفر به واشنگتن تشریح کرد و گفت: در جلسه با رئیس صندوق بین‌ المللی پول، پیگیری همکاری‌ های فنی بین طرفین، مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش مهر، علی طیب‌ نیا گزارش کوتاهی را از سفر به واشنگتن و شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌ المللی پول بیان کرد و اظهار داشت: تیمی از ایران در این سفر، در جلسات رسمی بانک جهانی و صندوق بین‌ المللی که گزارش مالی و عملکرد این دو نهاد عرضه شد، شرکت کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: علاوه بر این، در حاشیه این نشست‌ ها با وزرای اقتصاد و دارایی کشورهای فرانسه، سوئد، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، هند و هلند در مورد راه‌ های گسترش همکاری‌های اقتصادی دو جانبه ملاقات و مذاکره کردم.

وی با بیان اینکه در ملاقات با وزیران اروپایی به بدعهدی آمریکا در عمل به تعهدات برجام اشاره کرده و ضرورت برقراری روابط بانکی را مورد تاکید قرار دادم، ادامه داد: در حاشیه اجلاس بانک جهانی و صندوق بین‌ المللی پول، با مدیران ارشد بانک جهانی و صندوق بین‌ المللی پول نیز جلسات متعدد و سازنده‌ ای داشتیم.

این عضو کابینه یازدهم تصریح کرد: ما معتقدیم تحریم‌ های ظالمانه نباید مبنای کاهش و یا قطع همکاری‌ های این دو نهاد با ایران می‌ شد و بدین ترتیب هم اکنون در فضای جدید پسابرجام، انتظار طبیعی ما ارتقای روابط است.

طیب‌ نیا با بیان اینکه در نشست با مقامات بانک جهانی بر ضرورت ارتقای همکاری‌ ها و آغاز تامین مالی طرح‌ های توسعه‌ ای کشور تاکید کردم، اظهار داشت: علاوه بر این در ملاقات با قائم‌ مقام این بانک توافق شد که نقشه‌ راه همکاری‌ های فنی و مشاوره‌ای حسب توافقات دوجانبه تکمیل و در اجرای آن تسریع شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: در جلسه با رئیس صندوق بین‌ المللی پول، پیگیری همکاری‌ های فنی بین طرفین، مورد توافق قرار گرفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24