Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ایران خودرو در حالی در حدود دو ماه اخیر در بخشنامه فروش خود به نمایندگی‌ های فروش، قیمت دو محصول خود را حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش داده که...

بورس24 : ایران خودرو در حالی در حدود دو ماه اخیر در بخشنامه فروش خود به نمایندگی‌ های فروش، قیمت دو محصول خود را حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش داده که هم‌ زمان قید کرده قیمت‌ های جدید هنوز اعمال نشده و این دو محصول همچنان با قیمت‌ های پیشین عرضه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، خودروسازان داخلی به طور معمول ابتدای هر ماه در بخشنامه‌ ای قیمت‌ محصولات خود را به نمایندگی‌ های فروش اعلام می‌ کنند. با این حال عملکرد ایران خودرو در این زمینه ابهاماتی را در رابطه با عملکرد این شرکت ایجاد کرده است.

ایران خودرو در حدود دو ماه اخیر در بخشنامه‌ ای به نمایندگی‌ های فروش خود قیمت دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند را معادل حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش داده است. این شرکت در ابلاغیه خود اعلام کرده که بر اساس مجوز شورای رقابت قیمت جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سمند معادل ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

با این حال این شرکت در ابلاغیه خود اضافه کرده که قیمت‌ های جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند فعلا اعمال نخواهد شد و این دو محصول همچنان با قیمت‌ های پیشین (پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سمند معادل ۳۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان) عرضه خواهند شد.

گفتنی است، این وضعیت ابهاماتی را در رابطه با قصد ایران خودرو از این اقدام ایجاد کرده است؛ در این زمینه مشخص نیست که آیا ایران خودرو خواسته با اعلام قیمت‌ های جدید و عرضه به قیمت‌ های پیشین، متقاضیان را تحریک به خرید کند یا قصد دیگری در این رابطه داشته است؟!

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24