Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

استراتژی دلیران پارس در شرکت های زیر مجموعه اعلام شد.

دو برنامه مهم سهامدار عمده برای خفناور

محمد جواد جوادی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس در خصوص استراتژی شرکت در شرکت های زیر مجموعه به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت مهندسی روان فناور از شرکت های زیر مجموعه ما به طور تخصصی در زمینه خودرو سازی فعالیت دارد و 70 درصد خودروسازهای داخلی را در اختیار دارد.

وی افزود: این شرکت با توجه به قرار دادهایی که با خودرو سازان داشته و تولید و فروش خود حدود 140 درصد تعدیل مثبت داشته است.

جوادی افزود: در خصوص طرح های توسعه ای در نظر داریم علاوه بر قطعه ساز خودرو در بحث نفت و گاز و پتروشیمی نیز فعالیت داشته باشد که دارای سبد متنوع و ریسک پایین باشد. در نظر داریم افزایش سرمایه دیگری در دستور کار قرار دهیم و همچنین اقدامات لازم برای ورود شرکت از فرابورس به بورس را در برنامه داریم.

جوادی گفت: شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس دارای شرکت های مختلف بانک بیمه عمرانی و ساختمانی، کارگزاری و صرافی بوده و دارای شرکت های بورسی و غیر بورسی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث تخصصی کردن هلدینگ ها مورد توجه قرار گرفته. ما در حال حاضر هلدینگ مالی و سرمایه گذاری، عمران و ساختمان، درمان و دارو و فناوری تشکیل داده ایم. در بخش فناوری یک شرکت در حوزه اپراتور مجازی فعالیت هایی در این هلدینگ انجام داده است که برای ورود به بورس باید ابتدا 3 سال از سودآوری این شرکت گذشته باشد تا مراحل پذیرش در بازار سرمایه آن انجام شود. البته برای سود آور شدن حجم سرمایه گذاری بالایی نیاز دارد.

وی در خصوص استراتژی در سخت آژند گفت: ما این شرکت را به صورت مدیریتی اداره می کنیم. این شرکت برای 5 سال رشد ارزش افزوده زیاده داشته و حدود 24 برابر شده است. در واقع تداوم سیاست در حال حاضر در حمایت از سهام است. سخت آژند حدود 18پروژه در دستور کار دارد که مهمترین پروژه ها در مشهد، چابکسر و تهران است. پروژه مشهد حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و چابکسر در مرحله نازک کاری 85 درصد پیشرفت است.

این مقام مسئول در دلیران پارس افزود: پروژه های دیگری هم وجود دارد که در جریان هستند. متناسب با شرایط بازار ممکن است پیش فروش شوند و یا بعد از تکمیل واگذار می شوند.

وی ادامه داد: پروژه های تجاری برخلاف ساختمان بهتر به فروش می روند. به طور مثال پروژه چابکسر 25 درصد پیش فروش شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24