Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در این حال زمزمه هایی از احتمال حضور یکی از معاونین سازمان بورس و اوراق بهادار در اوپک به گوش می رسد.از طرف سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک (OPEC) اداره بخش مهمی از صندوق های سرمایه گذاری این سازمان به ایران سپرده شده و با نظر وزیر اقتصاد و دارایی یکی از معاونین کنونی سازمان بورس احتمالا بزودی به اوپک می پیوندد...

چند تغییر و تحول مدیریتی در بازار سرمایه

در پی استعفای دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری از پست خود سعید اسلامی بیدگلی به جای بهروز خدارحمی معرفی شده است.

به گزارش بورس24 ،ظرف دو روز آینده قرار است هیات مدیره این تشکل خود انتظام درباره دبیرکل جدید تصمیم گیری کند.از طرفی دیگر علیرضا ماهیار به شرکت رایان بورس برگشته است.

بر این اساس ماهیار که در دوره علی صالح آبادی مدیرعامل رایان بورس بود و در دوره محمد فطانت به عنوان مدیر فناوری سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شده بود،دوباره به این شرکت بازگشت و روح الله دهقان مدیر فناوری اطلاعات فرابورس به عنوان مدیر فناوری سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

شرکت رایان بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف ارائه راهکارهای نوین فناوری اطلاعات و نگهداری و توسعه سامانه‌های اطلاعاتی بازار سرمایه تأسیس شده‌است.اهمیت این شرکت راهبری سیستم یکپارچه ناشران موسوم به کدال است.ماهیار از مدیران مسلط به حوزه نرم افزاری بازار سرمایه است و حضور مجدد وی در رایان بورس به عنوان تحولی مثبت ارزیابی شده است.

در این حال زمزمه هایی از احتمال حضور یکی از معاونین سازمان بورس و اوراق بهادار در اوپک به گوش می رسد.از طرف سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک (OPEC) اداره بخش مهمی از صندوق های سرمایه گذاری این سازمان به ایران سپرده شده و با نظر وزیر اقتصاد و دارایی یکی از معاونین کنونی سازمان بورس احتمالا بزودی به اوپک می پیوندد.

در این حال همچنان زمزمه های تغییرات در چند شرکت زیرمجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار به گوش می رسد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24