Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بانک تجارت اعلام کرد: حق انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های بورسی تنها در اختیار مجمع عمومی سهامداران است...

بانک تجارت: هیات مدیره ما رسمی است و فعال / شایعه سازی نکنید...

بورس24 :بانک تجارت اعلام کرد: حق انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های بورسی تنها در اختیار مجمع عمومی سهامداران است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، روابط عمومی این بانک در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درباره ابهام در هیات مدیره بانک تجارت در اطلاعیه ای آورده است: بر اساس قانون تجارت تا زمان تشکیل مجمع فوق العاده بانک و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، همه جلسات و تصمیم های هیات مدیره فعلی از رسمیت برخوردار است.

همچنین با توجه به بازنشستگی رییس هیات مدیره بانک تجارت، نایب رییس هیات مدیره همه اختیارات قانونی وی همچون ریاست بر جلسات هیات مدیره، امضا اسناد بانک مطابق اساسنامه و نظایر آن را برعهده داشته و در این مدت نیز هیچ خللی در روند تصمیم گیری های کلان بانک تجارت ایجاد نشده است.

در ادامه این توضیح تاکید شده است: حق انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های بورسی، تنها در اختیار مجمع عمومی سهامداران است.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها به استناد اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، اعلام کردند بانک تجارت هفت ماه است با هیات مدیره غیررسمی اداره می شود و در حالی که تعداد اعضای هیات مدیره شرکت های سهامی عام نباید از پنج نفر کمتر باشد، اما ترکیب هیات مدیره بانک تجارت در این مدت چهار نفره بوده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت (نوبت دوم) با حضور بیش از 82 درصد از سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی 26 مهر ماه امسال برگزار شد و افزون بر بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان، درباره تقسیم و تخصیص سود سال مالی منتهی به پایان اسفند 1394 تصمیم گیری شد.

بانک تجارت از جمله بنگاه های اقتصادی مشمول قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی است که در اردیبهشت سال 1388 برای نخستین بار سهام آن در بورس عرضه شد و اینک 83 درصد آن در مالکیت سهامداران غیر دولتی قرار دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24