Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

آقای محمدی انتخاب شدند تا ما شاهد حضور بیشتر بورس در بازارهای مالی باشیم. این مدیرعامل مقتدر نقش مورد نظر را به خوبی ایفا خواهد کرد. توسعه بازارهای بدهی و توسعه انواع ابزارهای مالی به زودی صورت خواهد گرفت. برنامه های دولت برای توسعه بازار سرمایه بسیار گسترده و مفید است. ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه برای تامین نقدینگی بسیار مهم هستند...

نظر نوبخت درباره شاپور محمدی/دلیل تغییر رئیس سازمان بورس در تابستان

دولت یازدهم طرفدار بازار سرمایه و ایجاد ابزارهای نوین مالی است. سیاست های جدیدی برای توسعه بازار سرمایه اتخاذ شده که به زودی تاثیر خود را خواهد گذاشت.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت و گو با بورس24 در خصوص نگاه دولت به بورس گفت: نگاه دولت به بورس ها عمدتا نگاه بسیار خوب است. ما معتقدیم که بورس یکی از ارکان مهم تامین مالی اقتصاد کشور باشد. یعنی ما اگر بازار سرمایه را از بازار پول جدا بدانیم، تامین مالی را از بازار پول به بازار سرمایه شیفت می دهیم.

وی ادامه داد: سیاست های اتخاذ شده در راستای این موضوع است. از جمله این سیاست ها می توان به ایجاد زمینه ای برای ایجاد انواع ابزارهای مالی که شامل انواع ابزارهای مالی اسلامی نیز می شود، اشاره کرد. ما راهکارهایی را برای تشویق شرکت ها برای ورود به بورس، عرضه بیشتر سهام شرکت های حاضر و ... ارائه خواهیم کرد. آقای محمدی از نوادر اقتصاد مالی کشور هستند و بسیار به این موضوعات اشراف کامل دارند.

معاون رئیس جمهور درباره دلیل انتخاب شاپور محمدی به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:آقای محمدی انتخاب شدند تا ما شاهد حضور بیشتر بورس در بازارهای مالی باشیم. این مدیرعامل مقتدر نقش مورد نظر را به خوبی ایفا خواهد کرد. توسعه بازارهای بدهی و توسعه انواع ابزارهای مالی به زودی صورت خواهد گرفت. برنامه های دولت برای توسعه بازار سرمایه بسیار گسترده و مفید است. ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه برای تامین نقدینگی بسیار مهم هستند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24