Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

استاندار خراسان رضوی درخصوص برگزاری نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: استان خراسان رضوی جایی است که موسسات زیادی در اختیار دارد و مردم پول های زیادی دارند و نیاز دارند که پول خود را در مکانی امن سرمایه گذاری کنند...

نمایشگاه بورس و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد برپا می شود/ استاندار خراسان رضوی : مردم به دنبال مکان های امن برای سرمایه گذاری هستند

بالاترین مقام اجرایی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه بازار سرمایه در این استان خبر داد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی درخصوص برگزاری نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد به خبرنگار بورس24 گفت: استان خراسان رضوی جایی است که موسسات زیادی در اختیار دارد و مردم پول های زیادی دارند و نیاز دارند که پول خود را در مکانی امن سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان این که ما فضای مناسبی مانند بورس برای مردم فراهم نکرده ایم و آموزش های لازم داده نشده است،گفت:اگر فضای مناسبی مانند فضای بورس وجود داشته باشد ، در این صورت همه می توانند در آن سرمایه گذاری کنند .از طرفی طرح های بزرگ اقتصادی در استان نیازمند پول است . در استان خراسان نقدینگی به صورت سرمایه های کوچک وجود دارد،حال آن که بازارهای پولی و مالی این امکان را به سرمایه گذاران می دهد که با جمع آوری این پول های خرد طرح های بزرگ را اجرا نمایند.

رشیدیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بازار سرمایه در مشهد مقدس گفت:این گونه نمایشگاه ها که هم بخواهد آموزش لازم را به مردم بدهد و هم زمینه سازی لازم را برای سرمایه گذاری داشته باشد در هدایت درست و دقیق سرمایه ها اثرگذار است و ما از برگزاری چنین رویدادهایی در استان استقبال می کنیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: این گونه نمایشگاه ها مردم را با نظام قانونی و سرمایه گذاری مطمئن آشنا کرده و آموزش می دهد و فرهنگ سازی می کند.

وی در پایان از بنگاه های اقتصادی و مردم علاقه مند دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است،نخستین نمایشگاه بازار سرمایه مشهد مقدس از 29 دی تا دوم بهمن ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.جزئیات برگزاری این رخداد نمایشگاهی در سامانه WWW.mashhadfinex.com قابل مشاهده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24