Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سامان سهام سپاهان از نزدیک شدن به ماه های پایانی سال ٩۵ به عنوان نوید بخش روزهای پرفروغ را برای شرکت سامان گستر نام برد.وی به آغاز پروژه های عظیم این شرکت در سال جاری اشاره کرد که بهره برداری از آن ها در سال های آتی می تواند تحولات گسترده ای را در سودآوری و بازدهی شرکت نمایان سازد...

وعده یک شرکت ساختمانی به سهامداران خود /سامان گستر:سود می سازیم،منتظر بمانید...

با اجرای پروژه های عظیم در شرکت سامان گستر، سود مناسبی را برای سهامداران خود محقق خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سامان سهام سپاهان در گفت و گو با خبرنگار بورس24 ، به رکود حاکم بر بخش مسکن اقتصاد ایران در سال های اخیر اشاره کرد که این رکود گریبان گیر شرکت های فعال در صنعت انبوه سازی بازار سرمایه نیز شده است.
وی در این میان شرکت سامان گستر اصفهان را مورد اشاره قرار داد که به رغم این رکود در سال های گذشته از لحاظ سودآوری و همچنین ارائه پروژه های ساختمانی همواره توانسته است در زمره شرکت های سرآمد و مطرح صنعت انبوه سازی قرار گیرد.
مهران مسایلی با توجه به بودجه سال مالی منتهی به پایان شهریورماه 95 سامان گستر عنوان کرد: شرکت سامان گستر در نظر دارد در سال مالی مذکور به ازای هر سهم مبلغ 240 ریال سود محقق کند که این مبلغ پیش بینی شده در قیاس با سودهایی پیش بینی شده سایر شرکت های هم گروه، شرکت سامان گستر را در رده های نخست سودآوری در صنعت انبوه سازی بازار سرمایه معرفی می کند.
وی ادامه داد: همچنین در حالی که صنعت انبوه سازی در ماه های سپری شده از سال 95 نتوانسته است انتظارات همراهان خود را از نظر بازدهی برآورده کند و زیان حدود 13 درصدی را در اواسط آذر ماه در مقایسه با ابتدای سال به همراه داشته، شرکت سامان گستر در این محدوده زمانی توانسته است علاوه بر حفظ و ثبات موقعیت خود در بازار سرمایه، بازده 2 تا 3 درصدی را برای سهامداران خود نسبت به ابتدای سال جاری به ارمغان آورد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سامان سهام سپاهان از نزدیک شدن به ماه های پایانی سال 95 به عنوان نوید بخش روزهای پرفروغ را برای شرکت سامان گستر نام برد.وی به آغاز پروژه های عظیم این شرکت در سال جاری اشاره کرد که بهره برداری از آن ها در سال های آتی می تواند تحولات گسترده ای را در سودآوری و بازدهی شرکت نمایان سازد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24